Ik ben een vrouw van 28 en zou graag in februari een weekend op shortski gaan. Er zijn wel een aantal interessante aanbiedingen van ongeveer 300 euro te vinden. Met busreis en half pension inbegrepen. Ik ben een gemiddelde skiër en zou ook graag lessen nemen, maar op shortski is dat niet zo evident. De après-ski wil ik uiteraard ook meepikken ;-)
Iemand zin om mee te gaan? Een groepje is natuurlijk ook altijd leuk..
Ik ben een vrouw van 28 en zou graag in februari een weekend op shortski gaan. Er zijn wel een aantal interessante aanbiedingen van ongeveer 300 euro te vinden. Met busreis en half pension inbegrepen. Ik ben een gemiddelde skiër en zou ook graag lessen nemen, maar op shortski is dat niet zo evident. De après-ski wil ik uiteraard ook meepikken ;-)
is weer even geleden dat ik geskied heb, hoef niet echt lessen te volgen, als ik even weer kan wennen ben ik 'n redelijk goede skieer. Ga ook liever short ski, ben M, 40 j van Leuven
Na een jaartje afwezigheid sta ik te popelen om te gaan skiën, alleen staat m'n agenda voor het voorjaar al vrij vol. Een shortski kan eventueel de oplossing zijn. Goed gezelschap daarbij is onontbeerlijk. Qua periode heb ik nog wel wat tijd in de eerste helft van februari, de tweede helft van maart en april.
Ben 33, uit Brugge, gemiddeld skiniveau. In de eerste plaats wil ik op de latten staan, de rest is minder van belang.
Heb als lector met het beëindigen van de examens nu even tijd om wat stoom af te laten, en zoek ook een mogelijkheid om aan te sluiten bij een groepje dat gaat skiën. Ben een middelmatig skiër (rode pistjes gaan vrij vlot), en koppel graag het aangename aan het nuttige... Ik kan eventueel (kostendelend) rijden. Ben een (slanke) veertiger uit "de Vlaanders". Ik verneem het graag als er nog aansluiting mogelijk is (kan tot 8 feb).