Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Ski-genoten gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pierre100

New Member
Langs deze weg zoek ik "ski-genoten" : de bedoeling zou zijn 1 week te gaan skiën in Oostenrijk of Frankrijk met een aantal personen die een behoorlijk skiniveau hebben. Mijn leeftijd is 54.
Het liefst buiten de schoolvakanties. Om organisatorische redenen zou ik het aantal beperken tot 4.
Het verblijf kan in een pension of hotel op basis van half-pension of het kan , wat mij betreft, ook een appartement voor 4 zijn. Allemaal bespreekbaar. Alle kosten worden gedeeld onder het aantal deelnemers.
Indien interesse, laat maar iets horen.
Pierre

Hallo,

Ik ben eventueel wel geïnteresseerd. Ben een vrouw van 57 jaar , woon in Antwerpen en ski redelijk vlot. waar woon jij, dan kunnen we eventueel eens afspreken ?
Je voorstel : buiten de schoolvakanties, hotelletje, kosten delen, zijn allemaal prima voor mij.
Groetjes, Pascaline

Ben jij toevallig Bea (Antwerpen), waarmee ik al eens samen gaan skiën ben 2 jaar geleden ?
Groetjes, Pascaline

Hallo,

Voor zowel Bea als voor Pierre : zijn jullie nog geïnteresseerd, wat indien ja : dan spreken we misschien best binnenkort eens af om te zien of er mogelijkheden zijn.
Groetjes, Pascaline

Hallo,

Ik heb eventueel nog een 4e persoon (man) gevonden.
Is er eigenlijk nog interesse ? Indien ja, dan zouden we er toch binnenkort werk moeten van maken.

Groetjes, Pascaline

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...