Ski jan/feb/maart 2014

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mariposita

New Member
Hey,

Aangezien mijn vrienden dit jaar geen tijd/geen zin hebben om te gaan skiën, zoek ik enkele reisgenoten om er een weekje op uit te trekken. Ik ben een 29-jarige vrouw, en goede skiër. Qua datum ben ik flexibel (liefst buiten het hoogseizoen om de drukte te vermijden).

Wie heeft er zin om mee te gaan?

Ben ook op zoek naar reisgenoten om mee op skivakantie te gaan

Hallo,

Mijn naam is Kristof 40, ga normaal ieder jaar naar Oostenrijk met m'n broer en een vriend maar dit jaar kan geen van beiden mee. M'n vrouw gaat niet graag op skivakantie en m'n zoontje is t klein om mee te nemen, daarom zoek ik ook via deze weg enkele reisgenoten. Ikzelf doe aan snowboarden. Ik ga ook liefst buiten het seizoen. Januari kan ik wel niet meer maar vanaf half februari kan ik me nog vrijmaken. Mocht je verder interesse hebben laat gerust iets weten.

Groeten,
Kristof
Hey,

Aangezien mijn vrienden dit jaar geen tijd/geen zin hebben om te gaan skiën, zoek ik enkele reisgenoten om er een weekje op uit te trekken. Ik ben een 29-jarige vrouw, en goede skiër. Qua datum ben ik flexibel (liefst buiten het hoogseizoen om de drukte te vermijden).

Interesse skivakantie feb/maart.

Hoi,
Ik ben man van 41 en heb goed niveau van skiën ; de groep met wie ik de voorbije jaren ben gaan skiën hebben de keuze gemaakt van een shortski. Ikzelf opteer
toch liever voor een week skiën en een aantal jaren terug het ik vanuit het skidorp Königsleiten op ontdekking geweest in de Zillertal Arena (skigebied van +/- 170 km).
Heb graag dit jaar terug voor dit dorp te kiezen (zeker géén vereiste !!) ; dorp ligt op 1600m en vanuit je chalet vertrek en ski je rechtstreeks terug naar je chalet.
De prijzen zijn ook vrij gunstig gezien je onmiddellijk reservatie maakt met plaatselijke verhuurkantoor (DirektHolidays).
Ik kijk wel uit om elkaar te ontmoeten om meer voor de klik met eventuele skigenoten.

Grtn,
Michael

Skireis

Hoi,

Mijn naam is Kristof 40j. Ik heb eerder al een berichtje nagelaten, maar nog geen antwoord gekregen, er is ondertussen een vrouw van 32 die ook interesse heeft om op skireis te gaan via het forum. Wij zijn beiden snowboarders en ik zie dat Michael1972 ook interesse heeft om mee te gaan en jullie zijn beiden skiërs, dit zou een mooi evenwicht zijn om samen op skireis te gaan. Laat gerust iets weten.

Groetjes,
Kristof

Ook bericht ontvangen van Canada123 ??

Hoi Kristof,

Jij hebt waarschijnlijk vandaag ook bericht ontvangen met voorstel voor La Plagne maar ikzelf kan daar niet
op reageren via mijn pc ; La Plagne is voor anders ook wel ok hoor. Is er nog reactie van Mariposita ?
Het voorstel om een groep te vormen met 4 personen lijkt mij ook ideaal.
We laten elkaar nog wel reacties na ; eventueel ook om met twee een skivakantie te plannen.

Grtn,
Michael

Skivakantie naar la Plagne

Hallo Michael,

Ik zie dat u ook interesse hebt voor Frankrijk, maar Mariposita reageert blijkbaar niet meer, we zouden alsnog een vierde persoon moeten zien te vinden. Ik ga mijn bericht eens aanpassen met de aanbieding die Marjolijn gevonden heeft, misschien vinden we op die manier een 4 de persoon, aangezien de reis al iets concreter is.
Wie interesse heeft mag ook mailen naar : [email protected]

Groeten,
Kristof

Hoi
Zijn er al plannen gemaakt voor een reis,
Beetje idem reden waarom, vrienden gaan in maart maar dan kan ik niet meer.
Ik kan dus vanaf nu tot eind feb. liefst zo snel mogelijk.
Ik ben 29, slechts 3jaar snowboard ervaring.
Skigebied vrije keuze liefst niet te klein.
Heb eventueel eigen vervoer.
Greetz
Geert
[email protected]

Laatst bewerkt:
Hey,

Hoi Mariposita,

Ben je nog steeds op zoek naar een reisgenoot? Ik ben 32 jaar en een goede skiër en ik zou graag in maart een weekje op wintersport gaan.

Hey,

Ik vertrek normaal nu donderdag 6 maart naar oostenrijk tot 10 maart, als je zin hebt kan je nog mee.

Groetjes Filip

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan