Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Ski Reis - All In aan spotprijs

Status
Niet open voor verdere reacties.

jalabert

Member
Ski Reis Januari 2012- All In aan spotprijs

Hallo, Ski en snowboarder

wij zijn op zoek naar 2 reisgenoten voor een weekje La Plagne. Vertrek zat. 21/01/2012 en terug 28/01/2012. Aldus 6 volle dagen skiën/snowboarden en geen slaapbus. Ik kan zonder problemen 3 personen meenemen met mijn wagen, zo kunnen we de reiskosten door 4 delen (+/-65euro).
Het verblijf bestaat uit een appartement met formule all in (Vol pension met 1/4 liter wijn bij het eten en gratis drank van 16 tot 23 uur in aanpalend hotel/café).
De prijs van het verblijf inclusief skipas(205 euro) komt op 420 euro per persoon. Een upgrade naar Paradiski illimité kost 40euro extra.(425 km pistes) Wij zijn beiden skiërs van goed niveau. Wij komen alle pistes naar beneden. Ik ben een goed getrainde skiër van 49 jaar(nog heel jong van hart en geest en mijn collega is 42 jaar) Ben je goede (aprés) skiër/snowboarder en ben je geïnteresseerd ? Laat mij iets weten, want de tijd dringt en het is toch een heel mooie prijs.

PS: Alpe d'Huez is ook een mogelijkheid, maar dan zouden we moeten
vertrekken op 14 januari en daar komt de prijs op 450 euro all in(Zelfde formule) en is geen eventuele upgrade nodig van de skipas.

Met vriendelijke groeten,
Hertegonne Peter

Laatst bewerkt:
Ski Reis Januari 2012- All In aan spotprijs

Dag Peter,

Ik heb nog maar zopas dit bericht gelezen. Ik ski al 20 jaar en kom ook alle pistes af. Hebben jullie nog plaats in de wagen ? Ik zou graag een weekje Alpe D'heuz doen. vertrek 21/01/2012. Laat je mij iets weten ? je kan me ook bereiken op volgend mailadres: rozeke007@hotmail.com

Ski-groetjes,
Hilde

Beste Skiërs en Snowboarders,

Jammer genoeg heb ik geen reactie gekregen op dat unieke aanbod, dat ook niet langer boekbaar is(Volzet). Ik en mij ski-vriend zijn dus genoodzaakt om naar een andere formule te kijken. We zouden nu een 10 daagse busreis( 8 dagen ter plaatse) boeken in La Plagne. Vertrek vrijdagavond 20/01/2012 tot zondagmorgen 29/01. Prijs 2 persoonkamer 788 euro per persoon All Inn: Busreis Royal Class, Ski pas paradiski Illimité van 7 dagen(waarde 290 euro), eten en gratis drank tussen 16 en 23 uur. We zijn nu met drie en we zoeken minstens nog 1 persoon om een single toeslag te vermijden. Dus wil je nog meegaan, graag vlug een reactie, want ik ga deze weekend de reis definitief boeken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...