johanvangeert
New Member
Hallo,
Ik zoek een skipartner voor de periode januari. Zou graag vertrekken op 14 of 21 of 28 januari voor 1 week.
De bus vertrekt op vrijdag avond en je bent terug de zondagochtend.
Het hotel waar we verblijven is Le Bec Rouges. Dit is gelegen op de skipiste zelf. Het is ook uitgebaat door Belgen.
De kostprijs is ongeveer 820€ voor een volledig week. In deze prijs is hetvolgende inbegrepen
- de slaapbus naar daar
- skipas
- ontbijt middagmaal en avondmaaltijd ( 3 gangen)
- alle drank tijdens het eten (wijn,bier,frisdrank)
- alle drank tussen 16u00 en 23u00
- huur van skimateriaal (niet verplicht wordt in mindering gebracht indien niet nodig)
- op 1 avond raclette avond, 1 maal bbq smiddags , een fakkeltocht,...
- Entertainment s´avonds
Zelf ben ik daar al 8 maal naar toe geweest, is 1 van de grootste skigebieden met meer dan 300km pistes en een schitterend gebied
Mijn gegevens
Johan Van geert
[email protected]
41 jaar
Ervaring deftige skier
Indien je interesse hebt mail me maar
Ik zoek een skipartner voor de periode januari. Zou graag vertrekken op 14 of 21 of 28 januari voor 1 week.
De bus vertrekt op vrijdag avond en je bent terug de zondagochtend.
Het hotel waar we verblijven is Le Bec Rouges. Dit is gelegen op de skipiste zelf. Het is ook uitgebaat door Belgen.
De kostprijs is ongeveer 820€ voor een volledig week. In deze prijs is hetvolgende inbegrepen
- de slaapbus naar daar
- skipas
- ontbijt middagmaal en avondmaaltijd ( 3 gangen)
- alle drank tijdens het eten (wijn,bier,frisdrank)
- alle drank tussen 16u00 en 23u00
- huur van skimateriaal (niet verplicht wordt in mindering gebracht indien niet nodig)
- op 1 avond raclette avond, 1 maal bbq smiddags , een fakkeltocht,...
- Entertainment s´avonds
Zelf ben ik daar al 8 maal naar toe geweest, is 1 van de grootste skigebieden met meer dan 300km pistes en een schitterend gebied
Mijn gegevens
Johan Van geert
[email protected]
41 jaar
Ervaring deftige skier
Indien je interesse hebt mail me maar