Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Skiën in januari en maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

jalabert

Member
Hallo ski-vrienden,

Wij vertrekken op 19de januari 1 weekje naar les Arcs. We logeren in Arc 2000 en we zoeken nog 1 persoon om een single toeslag te vermijden. Ons reisgezelschap bestaat voorlopig uit 3 mannen (42,43 en 51 jaar). Ik ben de oudste maar beschik over een prima fysieke conditie. Ik(Peter) en mijn ski-buddy(Chris) van 42 jaar komen alles naar beneden en gaan soms ook off piste. Mijn andere maat Geert van 43 j gaat ook al 20 jaar skiën en kan zeker ook zijn plan trekken. Heb je interesse, laat me dan spoedig iets weten, want maandag boeken we de reis. De prijs 540 euro. Hotel op de piste, half pension, busreis heen en terug en skipas paradiski van 262 euro inbegrepen.

Begin maart vertrekken we ook nog voor enkele dagen, maar dan naar Oostenrijk. Liefst ervaren skiërs. Geinteresseerd ? laat dan vlug iets weten, zo kunnen we een interessant groepje vormen voor dit jaar en ook de volgende jaren.

Groeten,
jalabert

Beetje laat, maar?

Hallo jalabert,

Ik heb vorig jaar al eens gereageerd op een oproep van jou, maar wegens omstandigheden ben ik dan niet kunnen meegaan. Nu reageer ik misschien te laat, maar ik zou wel graag meegaan naar les Arcs. Eventjes opfrissen, ik kom alles naar beneden en ben ook nog jong van hart en van geest....Dus een goede aprés-ski laat ik niet liggen. Laat mij iets weten. Je mag mij ook een mailtje sturen, mijn e-mailadres is nog steeds hetzelfde.

Groetjes,
Gino

ski maart

Hoi jalabert,

Patricia, 44jr, goed skiniveau ook wel off piste soms, heb interesse om jullie skigroepje beter te leren kennen. De boekingen voor dit jaar zijn allicht afgesloten maar wie weet voor de toekomst.
alvast veel skiplezier de 19de en mss tot binnenkort, groetjes

Laatst bewerkt:
ski maart

Hallo Patricia,

Hoe meer zielen hoe vreugde. Ik ben al een tijdje op zoek naar mensen die buiten het seizoen alleen gaan skiën en dit begint nu aardig te lukken. Ik ben nog maar van gisteren terug van mijn 1ste ski-trip. Wij hebben inderdaad al geboekt bij Thomas Cook. We zijn met 4 en gaan met de slaapbus. We logeren in Clubhotel Belambra L'Aiguille Rouge(Arcs 2000). Wil je nog mee gaan skiën dan moet je eens informeren bij Thomas Cook. Misschien is er bij een last minutes geen single toeslag.
Begin maart vertrekken we nog eens, maar dan voor 4 dagen ski. Waarschijnlijk naar Oostenrijk.

Groetjes,
Peter

shortski

Hallo Peter,

van skifun gesproken, als het kriebelt moet je ..idd sporten en gaan skiën! hihi
ik vertrek voor een shortski naar Vaujany, Alpe d'Huez maar maandag alweer terug. Om even de benen te strekken en het jaar sportief in te zetten

Lijkt me leuk om jullie beter te leren kennen en wat meer van je plannen
te vernemen voor de 4 daagse. ik heb een paar leuke voorstellen, wel
in Frankrijk. Anders verneem ik graag wat jullie voor Oostenrijk hebben of
gezien ik toch bij de ' bron ' ben ( reisagent) kan ik eens kijken voor een
shortski in Oostenrijk, het zal wel nieuw zijn voor mij maar onbekend is
onbemind dus ga ik ervoor. laat gerust een berichtje op mijn email simpaholiday@hotmail.com. groetjes Patricia

Begin maart shortski Oostenrijk

Hallo Jalabert, of Peter,

Voor Les Arcs is het wat laat. Maar ik ben wel geïnteresseerd om een aantal dagen (of week, gaat ook voor mij) mee te gaan skiën in Oostenrijk, begin maart. Heb je al een idee waar je/jullie naartoe willen gaan ? Qua niveau en leeftijd kom ik in jullie buurt (40j waarvan 15j 'ski-ervaring') ;-)

Groetjes,
Hans

geachte

Ik heb ook wel zin in een weekendje in maart te gaan skiën. En mijn vrouwtje doet het niet graag. Hebben jullie al een datum in gedachten. Ik ben een man van 32j ben getrouwd en heb twee kinderen. Ik kan redelijk goed skiën.

Ski Maart

Hallo allemaal,

Ben juist terug van een weekje paradiski (Les Arcs en La Plagne). Voor maart hebben we verschillende opties in gedachten. Ik zou graag begin maart (Vertrek ts 3 en 5/03) nog eens naar Oostenrijk vertrekken en dit voor 5 skidagen. Volgende gebieden werden door mijn ski-buddy's al vernoemd : Sölden, Ischl, Sint Anton - Lech en Serfaus – Fiss – Ladis. We willen wel een sneeuwzeker gebied. Hebben jullie zelf nog voorstellen, laat dan maar iets weten. We zoeken wel goede skiërs, die ook niet bang zijn om eens buiten piste te skiën. Buiten piste ski ervaring is echter niet noodzakelijk. Tot later ?

Doei Peter

Ski maart

Hey ski lovers,

Onze plannen om te vertrekken in maart beginnen concreet te worden. Vertrek op 8-9 of 10 maart voor 4 skidagen, eventueel 5 als de sneeuwcondities echt super zijn. Met de wagen en direct na de laatste skidag (ongeveer om 16 uur) terug naar België. Qua gebied hebben wij (Ik en mijn ski-buddy Kris) een voorkeur voor Arlberg (Lech en St.Anton), vanwege de sneeuwzekerheid en de goede bereikbaarheid. Solden en Ischgl zijn opties van onze andere ski-buddy Geert. De mensen die interesse hadden om mee te gaan, laten mij best zo vlug mogelijk iets weten,want de tijd begint te dringen. Onze voorkeur gaat uit naar kamers of appartement(en), zodat we 's avonds gezellig iets kunnen gaan eten.

Groetjes en hopelijk tot spoedig,
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...