skiën januari 2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

Piet48

Member
Het is nog vroeg maar ik wil langs deze weg proberen "ski-genoten" te vinden. Bedoeling : kostendelend een appartement huren voor een week , half januari 2017. Ik ben 54 jaar (m). Persoonlijk ga ik het liefst naar (of in de buurt van) een behoorlijk skigebied. Liefst enige ervaring bij het skiën. Indien interesse, laat dan maar iets weten.
Piet

Ik heb eventueel wel interesse en ben een vrouw van 57 j met redelijke ski-ervaring (zonder topsportniveau) uit Antwerpen. Mijn voorkeur gaat ook naar een fatsoenlijk ski-gebied, maar verkies een gezellig klein hotelletje boven een appartement. maar uiteraard is alles bespreekbaar.
Pascaline

Dank je wel voor de snelle reactie. Voor mij is het skigebied en accomodatie uiteraard bespreekbaar. De bedoeling zou zijn om relatief snel eens af te spreken met diegenen die reageren. Zo kan er dan snel bekeken worden wanneer, hoe en waar we op vakantie gaan. Iedereen kan dan zijn wensen wat duidelijk maken en zo zien we of er een match kan zijn.
Daarom stel ik voor dat we nog even wachten, een goede week bijvoorbeeld en dan spreken we af op een centrale plaats.
Vind je dat ok ?
Groeten, Piet

Pascaline,
Er zijn weinig reacties tot op heden.
Ik weet niet of jij dat ziet zitten om al eens met tweeën samen te komen ?
Indie ja, laat me dan maar iets weten.
Groeten.

Geen probleem voor mij.
Ik woon in Antwerpen, waar woon jij ? Indien mogelijk spreek ik het liefst 's avonds af. Misschien is het gemakkelijker om telefonisch af te spreken dan via deze blog (0475/ 41 91 72). Groetjes, Pascaline

ik vrouw 46 zou ook wel eens willen gaan skieen aangezien mijn man dit wegens omstandigheden niet kan informeer her en der vrijblijvend....

Hey Peter,

Vermits ik na onze afspraak niets meer van je hoorde, heb ik zelf maar iets geboekt bij JOSK van 17/3 tot 26/3 in Livigno. Hieronder de link :
Hotel Primula | JOSK.be
Moest het jou nog interesseren, er is blijkbaar nog plaats voor die week. In dat geval hoor ik het wel.
Groetjes, Pascaline

Pascaline,
Dank je wel voor de info.
Nu zaterdag ga ik vertrekken met een groep (6 mannen). We hebben dit geboekt via skiworld. (Busreis).
Normaal zal ik op 17/03 niet meer gaan. Maar alleszins bedankt.
Groeten,
Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan