Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Skiën met nieuwjaar? Nog plaats vrij in onze chalet

• Onderwerp starter Onderwerp starter Lech
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Lech

New Member
Hallo,

met een tiental vrienden en vriendinnen hebben we de week van nieuwjaar een grote moderne chalet (tot ong 20 personen) gehuurd in de buurt van Alpes d'Huez. Ik ben blijkbaar wat te ambitieus geweest, want we hebben nog verschillende plekken over. Heeft er iemand interesse? BTW de eerste sneeuw is nu aan het vallen

kostprijs: tussen de €150 en de €200 voor de chalet (afhankelijk van het aantal deelnemers)

wie: een groep van een tiental mensen, allemaal tussen de 25 en de 30 jaar oud. Een deel van onze groep heeft vroeger samen in de scouts gezeten, maar niet iedereen kent elkaar (goed).

wanneer: zaterdag 29/12 tot en met zaterdag 05/01

Als je meer wil weten over de chalet, stuur ik je meer gegevens via PM.

Groeten,

Lech

Laatst bewerkt:
Hey 'Lech',
nog steeds op zoek naar opvulling voor je chalet?
Hoeveel plaatsen heb je nog? Stuur maar eens wat info door! Ik zoek nog skicompanie/verblijf/...

Groetjes,
An
Regio Gent
Gemiddelde 31jarige skiSter (euheum)

An, normaal gezien heb ik jou een bericht gestuurd.

Ik heb via het forum al een tweetal reacties gekregen en er gaan ondertussen waarschijnlijk nog een aantal vrienden en familie van vrienden mee, maar er is nog steeds plaats vrij!

Hey,

Met An, Lies en wsl Kristof hebben we via het forum al drie extra reisgenoten gevonden. De sneeuw van de laatste dagen werkt blijkbaar aanstekelijk.

We hebben nog altijd een paar plekken. Laat maar iets weten.

Groeten,

Lech.

Beste Lech,

Heb je nog steeds plaats in je chalet? Ik ben anders nog op zoek naar gezelschap en logies om te gaan skieën, en ben wel geïnteresseerd wat jullie eventueel nog ter beschikking hebben.

Groetjes,
Stefanie.

Hallo,

Ik ben ook nog op zoek naar een reis richting de sneeuw.
Graag meer info...

Ik ben yacha, 30, en ben snowboarder sinds mn 14j.

Groetjes

Hallo Yacha,

momenteel zijn we met z'n 15 en er zijn nog een aantal maybe's. Tegen eind deze week weet ik definitief of ze al of niet meegaan. Als er nog iemand afvalt, laat ik zeker iets weten.

Groeten,

Lech.

Hallo hallo !

Klinkt als een puik plan Lech, en om eerlijk te zijn voelt het aan alsof ik al té lang niet meer op de latten heb gestaan.
Dus als ik het goed begrijp is er nog in principe plaats voor enkele personen gedurende die week?

Even kort mezelf inleiden: 29-jarige, niet-rokende kerel afkomstig uit het Mechelse, goedlachs, een geboren 'netwerker' die naast Engels ook een aardig mondje Frans en Italiaans spreekt

Hoe zou het transport onderling geregeld worden?
Moeten de skipassen ter plaatse nog gekocht worden of kunnen die op voorhand besteld worden?
Wordt het 's avonds kokerellen (can do!) of elke dag op restaurant?
Zou er eventueel een persoonlijke ontmoeting plaatsnemen voor het vertrek om het ijs te breken, of wordt het een surprise tot aan de dag van vertrek ?

Nog een klein praktisch euveltje: ik beschik (nog) niet over m'n eigen ski-gear (ik neem aan dat jullie dat zelf meepakken), maar dergelijke investering houd me niet tegen (tenzij ik ter plaatse die spullen zou kunnen huren).
Ja mag me steeds contacteren op nicoflow84@icloud.com

Bedankt voor de feedback !

Nico

Laatst bewerkt:
...en idd, als jullie kijken wanneer het bericht is geplaatst...tja, het gaat over december 2012

Reageer niet meer op, ik ga de discussie afsluiten...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...