Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

skiën

Status
Niet open voor verdere reacties.

sven 123456

Member
hoi, ik ben sven.
ik ben op zoek naar een reispartner of reispartners voor samen te gaan boarden/skiën. liefst zo snel mogelijk. wegens geen auto ben ik op zoek naar skivakanties met busreis inbegrepen maar moest iemand een beter idee hebben sta ik daar helemaal voor open. ik heb er geen probleem mee me bij een groep aan te sluiten of bij iemand mee te rijden. Ik ben makkelijk in omgang, ben een klein beetje avonturier en goedlachs. als je ook op couchsurfing zit kan je me daar terugvinden als Sven nevs (Hasselt).

Dag Sven

Ik ben ook op zoek naar een reispartner om samen mee te boarden. Ik zoek wel iemand om mee te gaan in de krokusvakantie, aangezien ik werk in het onderwijs heb ik geen andere optie dan op reis te gaan in de vakantieperiodes.
Ik zag je ook al reageren op andere berichten en bij deze stel ik nog een optie open.
Ik zoek een skireis die niet te duur is met busreis inbegrepen aangezien ik geen eigen vervoer heb.
Deze aanbieding interesseerde me wel: http://wintersport.sunweb.be/zwitserland/aletsch_arena/fiesch/hotel_kristall_.htm?view=prices

Groeten

Lander

Hey sven,

Ik heb momenteel een solo - ski trip geplant staan maar met een ski/snow partner is het steeds leuker.

Mijn plan is om naar Les Deux alpes te gaan van zaterdag 28 februari tot en met 7 maart.

Ik ga met de trein naar rotterdam, vandaar uit het vliegtuig naar Grénoble met een aansluitende busrit naar les deux alpes zelf. (zo'n 6 uur totale reistijd.)

Totale verwachte kost (exclusief eten) : 673€
Dat is accomodatie, ski-huur, ski-pas en alle vervoerskosten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...