Skiërs en skisters gezocht voor een skivakantie in Valmeinier

Status
Niet open voor verdere reacties.

Den druide

New Member
Hallo allemaal

Ik ben Jan 32 jaar en ik ga samen met een goede vriend gaan skiën. Wij zoeken nog leuke dames (heren mogen ook) die graag mee gaan skiën. We zijn beide single. Het concept is simpel. Ons amuseren, veel skiën en af en toe een dansje placeren.

Het gaat over de eerste week van februari.

Wie heeft er interesse? Je leert automatisch nieuwe mensen kennen.

Met vriendelijke groeten
Jan Moens

Laatst bewerkt door een moderator:
Goeiemorgen,
Ben wel aan het uitkijken naar een groepje voor een nieuw ski-avontuur ; ik beschik over een goed niveau skiën en de combinatie met aprés-ski en amusement
moeten ook wel aanwezig zijn. Heb wel de vraag als ik wel kan deelnemen aan deze reis gezien ik geen lid ben van een andere mutualiteit, niet van de CM ??
Grtn,
Michael

skivakantie Valmeinier

Dag michael1972,

Kan jij mij een bericht sturen via [email protected]. We zijn al met 2 ingeschreven. Ik weet niet of er nog plaats is bij intersoc. Kijk eens op hun website. Intersoc-enjoy in Valmeinier.

Je kan mee met Intersoc maar je betaalt 75 euro extra.

Groeten
Jan

Hey Jan,

zijn jullie nog op zoek naar ski-company of is jullie groepje al voldoende aangegroeid?
Moest ik deze kerst niet in de bergen geraken, interesseert de eerste week van februari me wel, en het is altijd leuker met een groepje!
Hoe zit dat precies met intersoc (hun website werkt momenteel niet)?
Ik ski al enkele jaren en kom ook op een zwarte piste wel heelhuids naar beneden.
Aan de stijl is er wel nog beetje werk ;-)

Grn,
An, 32j

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan