Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

skipartner gezocht Frankrijk feb/maa

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yasa
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
ski maart bij voorkeur Oostenrijk

Hey allemaal,

Graag zou ik in maart naar Oostenrijk gaan skiën, maar heb tot nu toe nog geen gezelschap. Het lijkt me leuk om met een groepje van 5 à 10 personen te gaan. Ben nog maar 3 keer gaan skiën, maar het gaat wel vlot.
Nog geïnteresseerden? Of ideeën voor groepsreizen?
sla: f/Gent/29

Greetz

Ski/snowboard

Hallo Ciske,

Ik zou in die periode ook graag nog eens gaan snowboarden; en alleen is ook maar alleen hé (zie dat niet echt zitten).
Ben al verscheidene keren in oostenrijk geweest (zell am ziller/konigsleiten/mayrhofen...) en ook frankrijk (val thorens/les menuires/la norma/les gets...)

Frankrijk hebben ze de beste pistes, oostenrijk de gezelligheid en après-ski vindik.

Qua groepsreizen, is die van de CM wel interessant : [DLMURL]http://www.intersoc.be/nl/sneeuw/Intersoc-hotel/Valmeinier/Intersoc-enjoy/[/DLMURL]

Voor mij is het eender wanneer als ik het toch beetje op voorhand weet.

Ps : ik ben niet echt een busreiziger, rij altijd zelf.

grtz

Laatst bewerkt door een moderator:

Geïnteresseerden kunnen misschien de doodle van Lientje verder aanvullen om eens af te spreken (vermeld misschien ook of ge vrijdag of zondags kunt in die periode):
[DLMURL]http://www.doodle.com/bc86pgf5277rekpg[/DLMURL]
Ben zelf ook al wat in Oostenrijk geweest : Zillertal, Ischgl, Sölden-Obergurgl, Saalbach (met daguitstapjes naar Zell-Am-See/Kaprun/Konigsleiten). Ga liever geen 2de maal naar hetzelfde gebied, al vond ik deze allemaal heel leuke bestemmingen.

Skireis CM/Intersoc

Hoi,

Zijn er hier in dit forumtopic die zouden boeken / of mogelijks zouden boeken voor de skireis van Intersoc van 5/02 --> 12/02?

[DLMURL]http://www.intersoc.be/nl/sneeuw/Intersoc-hotel/Valmeinier/Intersoc-enjoy/Prijzen/[/DLMURL]

Latere reis is ook mogelijk, voor mij is het bijna eender wanneer.

Kennismaking op voorhand is geen probleem, zou zelfs wat makkelijker zijn.

Grtz
K83

Hoi K83, zie mijn andere topic over de skireis met Intersoc, ik heb al een 2-tal geïnteresseerden en ik wil binnenkort eens afspreken bv. in het Gentse.
Van welke regio ben je afkomstig ?
Groeten
Dieter

om wat orde te brengen : diegene die met CM dachten mee te gaan, kunnen wellicht beter afstemmen op de topic hierover.
Voor mi is die datum niet mogelijk.
Ik ga daarom zelf een nieuwe topic openen, met als datum 11 maart of 18 maart.

(Caro)lien, wel nog altijd bereid om ne keer samen te komen (cf. doodle)

bart

ski-fanaat

Hoi farah,

ik las net jouw berichtje, ik weet perfect hoe jij je voelt.
ik zit met hetzelfde probleem.

mssn kunnen we eens kennismaken, en wie weet klikt het wel om samen te gaan skien? laat maar iets weten of je kan me opzoeken op facebook
bjorn pieters

Tot gauw

bjorn

skien

ik heb wel intresse

mssn kunnen we kennismaken via facebook ofzo? bjorn pieters

laat maar iets weten

groetjes

Wintervakantie

Hey Ciske en alle anderen

Ben ook geïnteresseerd in een sneeuwvakantie ergens in februari of einde maart. Had met vrienden al een vakantie geboekt tijdens krokus, maar door het werk kan dat voor mij niet meer doorgaan.

Dus ben ik ook op zoek naar reisgenoten. Heb heel de topic nog niet kunnen doorlezen (is ondertussen al een boek geworden...). Zijn er al ergens concrete afspraken gemaakt?

Ik rij het liefst zelf met de wagen en Oostenrijk, Zwitserland, Frankrijk, koken, niet koken, kan allemaal.

Ik woon in Gent

Indien iemand interessante voorstellen heeft,...

hoi,

Heb je ondertussen al een vakantie geboekt?
Ik wil wel graag mee gaan skiën.
Ik ben ook een gemiddelde skiër, durf alle kleuren wel naar beneden gaan, maar niet allemaal even galant.
Ik kan wel enkel tijdens schoolvakanties.

groetjes

Liesbet

Dag Liesbeth/DJB/andere,

vanuit deze Topic is nog niets geboekt (er zijn er dus wel die naar de Topic Valmeinier via CM zijn gegaan).
Ik heb zelf een nieuwe topic geopend voor midden maart (speciaal buiten de schoolvakanties omdat dan veel minder volk op de pistes).
Het gemakkelijkst is wellicht dat je zelf een topic opent voor de periode 5-12 maart (want deze topic is een allegaartje van alles en eigenlijk niets geworden).
Net gemerkt dat in feite deze periode ook wel zou moeten lukken, want Krokusvakantie is blijkbaar iets Belgisch (Ned. en Oostenrijk hebben een andere periode verlof, in Frankrijk slechts 1 van de drie zones)

bart

hey ski-fanaten

het iedereen,
ik kan zowel in de vaknatie als er buiten houd me op de hoogte van alles
ik heb idd gezien dat er via CM gaan maar na een paar keer te reageren kreeg ik geen antwoord wel jammer..
maar he we zoeken verder he naar toffe reisgenoten om te skien en apres-ski

tot later bjorn

welke zijn de concrete plannen

Hallo, welke plannen hebben jullie nu concreet ?

gaat het hier om een volle week of een shortski ?
ik wil skiën 1ste of 2de weekend van febr 2011

greets
G

reisgenoot.

Hallo;

Ik kan niet skyen maar zo heel graag mee gaan/Ik ben en enthouziasme allenstande vrouw,zonder kindereren. Ik ben en vrouw van 42,geen kinderen en alleenstaande. Ik mag mij veel plezier waar ik ook
Naartoe gaan,heb temperament,enthousiast:dus je kunt mij even mailen naar lyly@telenet.be Hou niet met de tent slapen?

Tot ziens Delia

laatste week feb

Hallo,

Is hier nog iemand (ik hoop dat het niet te laat is)?
Iemand die graag mee naar de sneeuw wil gaan de laatste week van februari (vertrek op de 19de)?

Deze reis lijkt me wel iets, andere voorstellen welkom:
* Zillertaller express, vanaf 580 euro (afhankelijk van t hotel), 6D skipas, eventueel met busreis
([DLMURL]http://www.skifriends.be/pages/zillertaler.html[/DLMURL])

Groetjes,
Nele

Ahja, F, 30, leuven, 5 jaar ski/board

Skireis

Hey allemaal

Zou graag ook in februari gaan snowboarden. Voor mij zou het waarschijnlijk wel kunnen op 19 februari.

Wie zou het het allemaal nog zien zitten om eventueel dan te vertrekken, want de tijd begint te korten en het wordt eens tijd om wat concreter te plannen. Ook wat het werk betreft.

Kan zelf met de wagen rijden en comfortabel gezien kunnen er dan nog 2 personen meerijden met snowboards en of ski's.

Zelf ben ik vooral aan het snowboarden, maar door ambetante knie nu ook terug aan het skiën. Ben 29 jaar en woon in Gent.

Het begint wel te kriebelen, al mag er dringend wat sneeuw beginnen vallen.

Laat iets horen aub.

Gr

Dae Jin

Re laatste week feb

hoihoi..

ikzelf heb ook vakantie de 2 laatste weken van maart en was ook van plan 1 van deze 2 weken te gaan.
liefste met eigen auto, vind toch prettiger aangezien je dan niet zo gebonden bent.
Heb zelf ook al gekeken en kom uit op ongeveer 500 euro halfpension in fugen oostenrijk met skipas voor Skigebied Hochzillertal-Hochfügen-Spieljoch
meer info is te vinden via onderstaande link:
http://winter.bizztravel.nl/wintersport/oostenrijk/hochzillertalhochfugen/fugen/hotel-sonne.html?fh_eds=%c3%9f&fh_start_index=8&omitxmldecl=yes&fh_lister_pos=9&fh_refview=lister&fh_location=%2F%2Faccommodaties%2Fnl_NL%2Fa_groep%3D0%2Fvertrekdatum%3D20110319%2Freistype%3Dweekski

Groetjes Danny

PS: zie net dat jullie reactie betrefd 19 feb..helaas heb ik dan nog geen vakantie.
kan pas vanaf 12 tot 27 maart.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Ik weet niet of jullie allemaal een reisgezel hebben gevonden in deze topic?

Ik zoek nog iemand om mee te gaan. Eind februari, begin maart.
Liefst wel een shortski. (Heb er al een week opzitten dees jaar).
Ben een man van 36j uit Limburg en ben een degelijke snowboarder. (geraak overal wel af).

Laat maar iets weten op peterke1974@hotmail.com

Peter

Ik heb interesse !

M 49 , 15 jaar ski - Vlaams Br

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...