Hey allemaal,
Graag zou ik in maart naar Oostenrijk gaan skiën, maar heb tot nu toe nog geen gezelschap. Het lijkt me leuk om met een groepje van 5 à 10 personen te gaan. Ben nog maar 3 keer gaan skiën, maar het gaat wel vlot.
Nog geïnteresseerden? Of ideeën voor groepsreizen?
sla: f/Gent/29
Greetz
Hey
Ik ben een jonge vrouw van 32j en zou graag nog eens gaan skiën, maar heb helaas geen skifanaten in mijn familie- en vriendenkring, vandaar deze oproep. Ik ben een vrij rustig type, maar hou ook wel van een goed feestje. Ben betrouwbaar, sociaal en hou van lekker eten en gezelligheid, en natuurlijk ... wintersport! Mijn skiniveau is gemiddeld en zou naast het vrij skiën ook nog graag een aantal lessen volgen. Ben je sociaal, vlot in omgang en net als ik op zoek naar een skipartner, contacteer mij dan snel! Groetjes Farah
Hey allemaal,
Graag zou ik in maart naar Oostenrijk gaan skiën, maar heb tot nu toe nog geen gezelschap. Het lijkt me leuk om met een groepje van 5 à 10 personen te gaan. Ben nog maar 3 keer gaan skiën, maar het gaat wel vlot.
Greetz
Hey allemaal,
Greetz
Dag Liesbeth/DJB/andere,
vanuit deze Topic is nog niets geboekt (er zijn er dus wel die naar de Topic Valmeinier via CM zijn gegaan).
Ik heb zelf een nieuwe topic geopend voor midden maart (speciaal buiten de schoolvakanties omdat dan veel minder volk op de pistes).
Het gemakkelijkst is wellicht dat je zelf een topic opent voor de periode 5-12 maart (want deze topic is een allegaartje van alles en eigenlijk niets geworden).
Net gemerkt dat in feite deze periode ook wel zou moeten lukken, want Krokusvakantie is blijkbaar iets Belgisch (Ned. en Oostenrijk hebben een andere periode verlof, in Frankrijk slechts 1 van de drie zones)
bart
Hallo,
Is hier nog iemand (ik hoop dat het niet te laat is)?
Iemand die graag mee naar de sneeuw wil gaan de laatste week van februari (vertrek op de 19de)?
Deze reis lijkt me wel iets, andere voorstellen welkom:
* Zillertaller express, vanaf 580 euro (afhankelijk van t hotel), 6D skipas, eventueel met busreis
([DLMURL]http://www.skifriends.be/pages/zillertaler.html[/DLMURL])
Groetjes,
Nele
Ahja, F, 30, leuven, 5 jaar ski/board
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?