skireis - 1 week - paasvakantie

Status
Niet open voor verdere reacties.

BertW

Member
Hallo,

Wij zijn op zoek naar nog enkele personen die interesse hebben om een weekje gaan skiën in de paasvakantie (31 maart tot 15 April).

Momenteel zijn we met 2 personen, 1 vrouw en 1 man. Iedereen is dus welkom.
Wij komen beide uit Brussel en zijn alle in de 30 en goede skiërs.

Plan is om in het weekend van 3-4 maart samen te komen om ons te leren kennen en een locatie te kiezen.
Locatie zullen hoger gelegen gebieden zijn in Oostenrijk (Sölden, ...) of Frankrijk (La Plagne, Les 3 Vallees, ...).
We zullen een appartement huren om de prijs laag te houden. Koken doen we meestal zelf maar op restaurant gaan doen we ook wel.
Liefst doen we ook welness. Een keertje een stapje zetten is ook inbegrepen.

Qua organisatie worden de nodige afspraken of voorhand vastgelegd. Kosten worden gedeeld via een excel en op het einde van de reis afgerekend.

Bij interesse of vragen, aarzel niet om bericht te posten of een pm te doen.

Mvg,

Bert

Sölden zag ik 100% zitten maar het weekend van 3 - 4 maart kan ik niet. Zit dan heel waarschijnlijk in Flachau.

Hallo Kikie,
De samenkomst is natuurlijk maar een plan. We kunnen ook eens skypen bijvoorbeeld.
Alvast veel plezier in Flachau.
Mvg,
Bert

In Frankrijk ben ik nog maar 1 maal geweest. Frans spreken is een serieus probleem voor mij. :whistle:
Duits ook maar is een veel kleiner probleem. Sölden ken ik, La Plagne, Les 3 Vallees niet.

Welk land/skigebied heeft jullie voorkeur?

Chris (kikie). In geval van twijfel, de mannelijke versie van Chris.

Hallo Chris,

Als je graag skiet is Frankrijk het uitgelezen land. Gebieden zijn daar uitgestrekter maar accommodatie, eten en apres-ski is veel minder als in Oostenrijk.
Taal is niet zo belangrijk, de Fransen verstaan ook Engels en anders sta ik je wel bij. Dat is ook het voordeel van in groep te gaan. :-)
Ik ben al in alle gebieden geweest die ik genoemd heb. Amuseren doe je zeker.
Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk.

Als je interesse hebt stuur mij maar een bericht. Heb je via een PB mijn contactgegevens gestuurd. Dan spreken we alles eens door, vrijblijvend natuurlijk.

Groeten,

Bert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan