skireis 2016 7-14 maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

A Pauwels

New Member
Hallo ! Ik zoek mensen die mee willen gaan skiën/snowboarden tijdens de snowcase van StuBru in Alpe d'Huez (FR) Studio Brussel Snowcase 7-14 maart '16

Ik ben m/33/snowboarder en zoek toffe mensen (20-35j) om een appartementje te delen voor deze week. Jullie kunnen meerijden of samen met de bus... As you please :-)

Laat maar iets weten !

Groeten

Anthony

Hey Sven,

Leuk... Wel, ik ken heel misschien nog iemand die wel zou mee willen gaan, we zouden met 4 moeten zijn om een appartementje te delen, toch?

Als we dan nog een 4e persoon vinden, zouden we eens moeten afspreken om te zien of 't klikt en dan ni te lang wachten met effectief te boeken, goei plan?

Groeten

Anthony

hoi Anthony,
er staat nog ergens een topic van een groepje dat op 13 februari vertrekt naar frankrijk, zouden misschien daarbij kunnen aansluiten. ben vorig jaar met snowblend meegereisd en de omstandigheden van appartementje waren echt triestig.(waarborg van 300 euro) ook ontzettend veel lawaai, zeer veel jeugd. ik hou wel van een feestje maar voor mij mag het wel iets luxueuzer. die andere groep ging naar max living hotel via sunweb. totaalprijs volpension sauna stoombad, vervoer met bus naar hotel heen en terug en skipas zes dagen was rond de 850 euro. skiverhuur niet inbegrepen. zou dit je wat lijken?

Hoi, ik ben Isabelle (Bellie) , snowboarder die meegaat naar Kaprun in hotel living max (Oostenrijk). Moesten jullie interesse hebben, natuurlijk welkom ! We hebben dus reeds poosj geleden geboekt, nadien kwam nog interesse van enkele mensen maar tot heden niemand bijgekomen toch. (zie bericht sven ook). Als jullie willen, kunen jullie natuurlijk bijboeken en samen zo een grotere groep vormen met ons. Moest je nog vragen hebben, laat maar horen. Groetjes

ik wil dus nog boeken maar blijkbaar alleen tweepersoonskamer nog beschikbaar dus als je nog iemand weet voor mee te boeken mag je het laten weten, mvg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan