skireis 2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

Line1993

New Member
Hey
Ik ben op zoek naar mensen tussen de 20 en 30 die graag snowboarden of op skireis willen gaan.
Interesse? Laat het me weten.
groetjes

bellie

Member
Hey
Ik ben op zoek naar mensen tussen de 20 en 30 die graag snowboarden of op skireis willen gaan.
Interesse? Laat het me weten.
groetjes
Hey Line,

Ik ben ook op zoek naar medejongeren voor ski/snowboardvakantie. Ben je nog op zoek ?
eventjes kort mezelf: 32 jr, 3e snowboardjaar, hou van actief snowboarden, maar ev apresski welkom ook,
2 jaar geleden via groepj op forum gegaan,
verleden jaar, gedeeltijk nieuw groepj (waarvan enkele beginners), dit jaar momenteel met 2 (25jr, skiester, vierde jaar).
Groetjes isabelle

Sven81

Active Member
Hey Isabelle,

Waar zou de reis naar toe gaan?
Hoe zou je er naar toe gaan?
Wanneer zou je gaan?

Ik ben Sven, skieër, reeds 20 weken ervaring maar wel 10 jaar geleden, 34 jaar.
Groetjes, Sven

Line1993

New Member
hey bellie
wanneer zou de skireis dan plaatsvinden? kheb nog steeds interesse om op skireis te gaan en hoe meer zielen hoe meer vreugde! groetjes

bellie

Member
Hey line en sven,

Fijn jullie berichtn te lezen ! Prive interesse ook nog van een jongeheer op dit forum. leuze ook: hoe meer zielen hoe meer vreugd alvast:).

Nog geen concrete plannen ofzo, gister officieel begonnen met groepje vormen. Verleden jaar via outspot gegaan:hotelletje allinn frankrijk: eten, busreis, skipas, fijne prijskwaliteit . we vonden dit ev voor herhaling vatbaar. Dit jaar geen verlof meer, januari/februari met trachten vermijden van de schoolvakanties? alles te bespreken, nog niets concreet.

Ps van waar zijn jullie ? aurelie van gentse, ik van ieper.

Groetjes

Line1993

New Member
ik ben ook van het gentse. heb ook nog geen concreet verlof dus laat maar komen de voorstellen! groetjes

bellie

Member
Wat denken jullie ervan spoedig af te spreken ? Email/fb-groep verder te regelen ? mijne verdonck isabelle ,ieper, solidariteit vr gezin (sta op ne auto mn profielfoto)

bartt83

Member
Laat iets weten,
Ik ben een skiër met twee jaar ervaring.
Ik kan me gemakkelijk vrij maken.
Laat me iets weten om af te spreken.
Grts

bellie

Member
Hoi Bart, welkom !
je mag me gerust via fb/email toevoegen!
Op fb alvast ne geheime skigroep aangemaakt voor geinteresserden

grts

Anthony88

New Member
Ik ben een snowboarder met 5 jaar ervaring uit het Waasland.
Ook dit jaar wil ik zeker snowboarden, maar ik weet nog niet hoe.
Voeg mij gerust toe op Facebook om verder te bespreken.

Grtjs!

Sven81

Active Member
-> Iedereen welkom. Momenteel zijn we met 5 (3 mannen & 2 vrouwen)

Hallo,

Onze reis is reeds geboekt.
Je kan nog altijd meegaan.
Hieronder de prijzen voor degene die er bijkomen.

Extra persoon is altijd mogelijk. Onze kamer is volzet zodat je single-toeslag zal hebben.
1 pers: 849
2 pers: 829
3 pers: 799
+ €15 voor de bus
Misschien korting omdat er reeds 5 pers ingeschreven zijn.
Alles inbegrepen (vol pension, bus en skipas) met uitzondering van huur skimateriaal.
Momenteel zijn er 2 geïnteresseerd om mee te gaan...

We hebben gekozen voor Living Hotel Max - Sunweb Skivakanties - Boek de sneeuw goedkoper!.
Dit moet je nog zelf aanpassen op deze link
-> vertrek 13 februari
-> reisduur 8 - 10 - 11 dagen (dit staat in het keuze-menu maar wij hebben gekozen voor 8 dagen)

Als je interesse hebt om mee te gaan, laat je het maar weten.

Groetjes, Sven

sven 123456

Member
hoi sven en de rest, mijn naam is ook sven, 30 jaar en van hasselt. zou het ook wel zien zitten om mee te komen. aangezien jullie reis al geboekt is vraag ik me af wie de mensen zijn die nog interesse hadden om eventueel een kamer samen te nemen.

Sven81

Active Member
Sven

Momenteel ben je alleen. De broer van Bartt83 had ook interesse...
Maar niets meer van gehoord. Je kan eens navragen bij hem.

Groetjes, Sven

A Pauwels

New Member
Mocht er nog iemand zoekende zijn, zoals ik, kijk gerust eens naar mijn post skireis 2016 7-14 maart

Ik ben m/33/snowboarder en zoek ook nog mensen voor een weekje te gaan snowboarden :)

Groeten

Anthony

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan