Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Skireis

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kafkaesque

New Member
Beste leden

Ik ging vroeger jaarlijks op wintersport, dat was altijd met een grote groep vrienden met een bus die we huurden.
Helaas is dat nu niet meer mogelijk dus zoek ik andere manieren...

Mijn voorkeur gaat uit naar Oostenrijk, liefst een goedkoop budget hotelletje, niet te ver van de lift.
Maar ik sta open voor suggesties.

Ik ben dus via deze weg op zoek naar personen die nog geen concrete plannen hebben of nog iemand zoeken om mee te gaan. Man/vrouw maakt me weinig uit.

Laat maar komen

Hallo misschien wil ik wel mee gaan groetjes philine

Hallo.

Ik wil ook lekker skieen, liefst budget, want is net zo leuk, of zelf koken via Bizztravel iets huren/boeken.
Groep waarmee ik ging , is gestopt.
Ben 57 jaar en zeker een gemiddelde skier, liefst van vroeg tot laat buiten op de piste of een lekker terrasje tussendoor.

Graag hoor ik van je/jullie,

Groet Marloes

hoi , hoi,

ik ben even aan het wachten op info van een groep die heeft gereageerd en nog een plek vrij had,
zoniet dan hoor je weer van me!

Bedankt alvast voor je reactie.

Groet Marloes

Kijk dat is precies hetgeen ik ook naar op zoek ben.

Laat ons even weten hoe het is gegaan en of er evt. nog plaats is.

Hi,

Is er nog leven in deze groep?
Ik zoek nog een wintersport groep of mensen om mee op vakantie te gaan in begin 2018!

Groet!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...