skireisje kerst-nieuwjaar

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tim1977

New Member
Ik heb verlof van 20 dec tot 4 jan en in die periode zou ik graag een skireisje van een 6-7 dagen gaan doen ergens in oostenrijk. De bedoeling is om zelf met de auto te gaan, half pension, gewoon goed hotel en mooi skigebied waar we een paar uur per dag kunnen vertoeven. Ikzelf ben geen uitgaanstype dus apres ski is voor mij niet zo weg gelegd, enkel 's avonds in de hotelbar ofzo eens een gezellig drankje drinken. Heeft er iemand interesse kan het mij altijd laten weten, ikzelf ben 35, beginnende snowboarder dus geen zwarte pistes voor mij :smile:

Ik heb verlof van 20 dec tot 4 jan en in die periode zou ik graag een skireisje van een 6-7 dagen gaan doen ergens in oostenrijk. De bedoeling is om zelf met de auto te gaan, half pension, gewoon goed hotel en mooi skigebied waar we een paar uur per dag kunnen vertoeven. Ikzelf ben geen uitgaanstype dus apres ski is voor mij niet zo weg gelegd, enkel 's avonds in de hotelbar ofzo eens een gezellig drankje drinken. Heeft er iemand interesse kan het mij altijd laten weten, ikzelf ben 35, beginnende snowboarder dus geen zwarte pistes voor mij :smile:

tim, ik heb die periode ook verlof en hetzelfde plan. Is er de mogelijkheid om dit face2face te bespreken?

Hallo,
Ik ben eventueel geïnteresseerd.
Ben je nog op zoek naar reisgenoten of heb je intussen al concrete plannen?
Groetjes

Hey Tim (& Co?),

nog steeds op zoek naar ski-company?
Ik zou het ook wel zien zitten om de tijdens de kerstperiode wat sneeuwpret te beleven!
Heeft jouw plan al wat vorm gekregen? (afreisdata, skioord, concept,...)
Ik ski al enkele jaren en kom ook op een zwarte piste heelhuids naar beneden.

Ski-ster met amateuristische alures, 32j,
An

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan