Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

skivakantie 1e week Paasvakantie, dringend, uniek aanbod!

Status
Niet open voor verdere reacties.

azieherewecome

New Member
Beste,

Ik ben Charlotte, 29 jaar en ga een week op skivakantie van 26 maart tem 2 april.
4 vrienden zullen al ter plaatse aanwezig zijn, dus ik moet alleen rijden van Leuven naar Les Sybelles en terug.
Dus wie wil:
1/ al je zelf met een groepje van 2 of 3 man bent:
meerijden en autokosten delen
Naar het skigebied dat ik ga ( les sybelles - 300km piste)zijn nog wat arrangementen vrij voor 2-6p, iets meer dan 200 euro pp voor skipas en slaapplaats chalet!
2/ als je alleen bent:
meerijden en de 6e man vormen voor ons groepje. Wij zijn met 5, kennen elkaar niet zo goed en hebben chalet voor 6 man. ( skipas 6d en slaapplaats 7n komt op iets meer dan 200 euro)

Hopelijk vind ik een of enkele enthousiastelingen

Hoi Charlotte,

Even voorstellen: ben 26 M ook Vlaams-brabander .
Het is nu al even geleden dat ik nog ben gaan snowboarden wegens binnen de vriendenkring weinig enthousiasme, vandaar lijkt het me wel een tof idee om met een groepje te gaan skieën/boarden.
Moet wel nog even overleggen of ik short notice verlof kan nemen maar het lijkt me alvast een leuk idee!

Grtjs,

fv

Hey fv,
Onze chalet zit ondertss wel al vol, maar in de auto is nog plaats
In les sybelles zelf heb je ook nog goede aanbiedingen, vb 299 euro voor chalet bezet door 1 persoon en skipas 6d inbegrepen, maar weet niet of je het ziet zitten om alleen te slapen. Als het goed klikt kunnen we overdag wel eens meeten om samen te skien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...