1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Skivakantie

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door kikie, 14 mrt 2016.

1. kikie

kikie New Member

Eerste bericht op dit forum dat ik daarnet ontdekt heb. Mijn gebruikersnaam die ik gekozen heb zou misschien vrouwelijk overkomen maar ik ben wel degelijk mannelijk.

Deze maand (maart) zou ik op skivakantie willen naar Oostenrijk. Liefst Stubai/Sölden of Flachau. Ik zoek dus mensen m/v die eventueel geïnteresseerd zijn in enkel dagen skiën. Stubai heeft mijn voorkeur. Snowboarders, skiërs, twintigers, dertigers, veertigers, allemaal welkom.

Het hangt af van de reacties maar het zou voor mij kunnen van zondag 20 maart voor een 5-tal dagen. Of van zondag 27 maart, ook voor een 5-tal dagen. Ik zou zelf verkiezen om op een zondag te vertrekken gezien het verkeer dan minder druk is.

Dit is de eerste keer dat ik via een forum volk bijeen probeer te krijgen. Spannend! LOL

Ben curieus.

2. azieherewecome

azieherewecome New Member

Beste,

Ik ben Charlotte, 29 jaar en ga een week op skivakantie van 26 maart tem 2 april.
    4 vrienden zullen al ter plaatse aanwezig zijn, dus ik moet alleen rijden van Leuven naar Les Sybelles ( skigebied van 300km in Frankrijk) en terug.
    Dus misschien wil jij met mij meerijden en de 6e man vormen voor ons groepje. Onze groep is al met 5, maar we kennen elkaar niet super goed dus je zal je niet uitgesloten voelen en we hebben chalet voor 6 man. ( skipas 6d en slaapplaats 7n komt op iets meer dan 200 euro, autokosten overeen te komen).

Laat je snel iets weten?

P.s. ik zou zaterdag om 13 u vertrekken, dus voor files ben ik niet bang!

3. kikie

kikie New Member

Charlotte, bedankt voor uw reactie. Klinkt interessant al moet ik zeggen dat ik Frankrijk als skiland niet ken.

Ik zal je een PM sturen.

Deel Deze Pagina