Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

skivrienden gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.

Veerle47

Member
Hallo

Ik ben Veerle, een meisje van 47. Ik zou graag in maart een weekje (of meer) gaan skiën en zoek via deze weg een skimaatje(s).
Normaal gezien zou ik met mijn 23 jarige dochter gaan skiën maar deze kan dit jaar niet wegens een knieoperatie.
Een jaar overslaan, dat overleef ik echt niet maar alleen gaan zie ik ook niet zitten, ...
Iemand zin om mee te gaan?
Ik heb nog geen echte concrete plannen, ga graag naar Italië maar andere voorstellen zijn ook welkom. Periode: tussen 7 en 29 maart.

skireis naar het super skidorp Ischgl

Hey Veerle,

Hier een toffe gast van 38 die in maart een weekje gaat skieen met vrienden in oostenrijk in Ischgl. moest je zin hebben om mee te gaan mail dan gewoon even trainerke007@hotmail.com
Wij gaan vooral om te skieen maar natuurlijk ook voor de super apres ski.

groetjes Sven

Veerle,
Ik ben Jan en samen met een vriendin zijn we een skireis aan het plannen ergens in de maand maart (van 8 tot 14 maart of van 15 tot 21 maart) Daarvoor zoeken we nog enkele reisgezellen. We huren een appartementje in Oz (bij Alpe d'Huez). Ikzelf ben 44 jaar, Patricia 45 jaar. We zijn sportief en kunnen behoorlijk skiën. Interesse om mee te gaan ?
Laat zo vlug mogelijk iets weten zodat we kunnen boeken.
Groetjes
Jan

reizen

geen zin om na de warmte gaan tunisie

Dag Veerle,

Wij zijn met 2 vrienden ( jan en Patricia ) allebei 44 jaar en gaan skiën van 16 maart tot 21 maart.

Hebben optie op huur van een app in Alpe d' huez voor 6 personen. Zijn dus dringend op zoek naar eventuele geïnteresseerden.
Je kunt me bereiken op dewulf.pat@telenet.be

Hallo Jan

Bedankt voor je reactie maar ondertussen heb ik voor de derde week van Maart geboekt samen met "graag weg". We trekken naar Las Arc voor een midweek.
Groetjes Veerle

quote=freewheeler;5502]Veerle,
Ik ben Jan en samen met een vriendin zijn we een skireis aan het plannen ergens in de maand maart (van 8 tot 14 maart of van 15 tot 21 maart) Daarvoor zoeken we nog enkele reisgezellen. We huren een appartementje in Oz (bij Alpe d'Huez). Ikzelf ben 44 jaar, Patricia 45 jaar. We zijn sportief en kunnen behoorlijk skiën. Interesse om mee te gaan ?
Laat zo vlug mogelijk iets weten zodat we kunnen boeken.
Groetjes
Jan[/quote]

Dag Patricia

bedankt voor je reactie maar ondertussen heb ik een midweek geboekt naar les arc samen met "graag weg"

groetjes
Veerle

Ik heb je bericht gelezen ik ben een man van 43 met vrouw en dochter welke beiden niet willen skien en vrienden en kennis gaan met hun gezin van daar de reactie in het zoeken op internet. Ik kan aardig skien (20 jaar) ik hoor het graag

Groet Joop
j.avoird@hccnet.nl

skimaatjes

hey Veerle je kan met ons mee hoe meer zielen hoe meer vreugde wij gaan skieen van 14 maart to 20 maart in Ischgl

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...