Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

slovenie/kroatie midden juni

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lin00

Member
Hallo iedereen,

Ik ben v,25j en ben van plan om naar kroatie/slovenie te gaan. Niet meteen voor de hand liggende locaties, maar beide landen hebben echt een prachtige natuur, zie "meer van Bled" en het "Plitvice nationale park".

Voor de overnachting wou ik ofwel een hotel boeken in Ljubljana gedurende de hele reis en vandaaruit excursies ondernemen, ofwel op voorhand overnachtingsplaatsen boeken op de verschillende plaatsen(dit lijkt mij het handigst). Ik ben van plan om de 14de juni te vertrekken, voor een periode van 6-8d.

Ik ben op zoek naar iemand tss 20-35j, liefst vrouw ofwel in groep, dit lijkt mij het best. Als je graag mooie natuurgebieden bezoekt, een beetje cultuur opsnuift, graag een terrasje doet en graag op restaurant gaat, tja zo'n beetje een mix van alles, laat maar een bericht achter

Hoi hoi

Ik zag je advertentie voor kroatie en vroeg me af of je in juli ook kunt? Het zit namelijk zo. Ik heb reeds een busreis geboekt naar kroatie (porec) voor 10 dagen. Van 22 juli tot 31 juli. Kost me 530 euro voor single kamer met ontbijt. Het is wel normaal een groepsreis. Maar ter plaatse kun je perfect nog uitstappen plannen. Dus nog perfect van alles te regelen. Iedere dag een beetje avontuur en een toffe mix tussen cultuur en relax. Lijkt dit je wat? Of zie je het nog anders voor je? Laat gerust iets weten.

Groetjes,
Vincent

ps: ben 25 m w-vl

Hey,

Dat lijkt me ook wel leuk, maar ik kan geen verlof nemen in juli.
De datum van de reis is ondertussen wel verplaatst naar de 2 laatste weken van juni.

groetjes

PS: Is dat via Herman en vandamme dat je dat doet?

Hey,

Dat lijkt me ook wel leuk, maar ik kan geen verlof nemen in juli.
De datum van de reis is ondertussen wel verplaatst naar de 2 laatste weken van juni.

groetjes

PS: Is dat via Herman en vandamme dat je dat doet?

Hoi hoi.

Jammer, maar ik begrijp het best.
Ik reis niet via Herman en Vandamme, maar kan je hun zeker aanraden. Hele goeie firma met correcte prijzen. Ik reis via de groep sundio uit antwerpen.
Allé hopelijk vind je hier nog enkele toffe mensen om mee op reis te gaan.

Veel succes.

Groetjes,
Vincent

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...