Snowboarden-december of januari

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilseke

New Member
Snowboarden januari, februari of maart

Hoi,

Ik ben Ilse. Ik ben 31 jaar en zoek iemand om mee te gaan snowboarden. Mijn niveau is niet erg hoog, maar ik kan mijn plan trekken. De locatie speelt me geen rol. Ik zou liefst ergens gaan in januari, feburari of maart. Liefst leeftijdsgenoten. Iemand interesse?

Groetjes,
Ilse

Laatst bewerkt:
Snowboarden

Hoi Ilse,

Ik las dat je nog mensen zoekt om te gaan snowboarden. Ik zelf ben net als jij beginnend boarder, nu het tweede jaar. Mocht je nog steeds mensen zoeken om mee te gaan, ben ik graag kandidaat mijn vrienden zijn namelijk niet echt gebeten door de wintersportmicrobe. Heb je eigenlijk enig idee wanneer en naar waar je zou willen gaan? Vorig jaar ben ik naar Briançon geweest is echt een aanrader mocht je nog op zoek zijn naar een bestemming.

Mocht je interesse hebben is het misschien leuk af te spreken om samen eens te gaan indoor skiën naar bv Landgraaf NL. Ik weet niet of je daar al geweest bent maar moet je zeker eens doen is de grootste indoorpiste van Europa. Zo zie je meteen of het niveau een beetje gelijk ligt en kunnen we op een leuke sportieve manier kennis maken. Zo weten we meteen wat voor vlees er in de kuip is hé:-)

Groetjes en misschien tot binnenkort.
Dimitry

PS: even ter info ikzelf ben een 37 jarige jongeman uit het Oost-Vlaanderen.

Hey Ilse,

Ik ben 26 jaar en ben skimonitor. Maar, ik ben een paar weken geleden in Landgraaf eens gaan snowboarden. Ik heb toen 2 uur les gevolgd. Ik wil wel graag mee gaan (leren) snowboarden. Ik kan enkel in de krokusvakantie en paasvakantie..

Laat gerust iets weten. Wat is jouw facebook naam? en waar woon jij ergens?

Groeten,
Ellen

skien snowboarden portes du soleil in frankrijk

Hoi ilse

Ik ben Steven, 34 j uit kessel en zoek nog mensen om mee te gaan skien/ snowboarden in portes du soleil frankrijk in februari of maart. Ben een ervaren skier en kan redelijk snowboarden.

Groetjes Steven

Hey allemaal

Blijkbaar zijn er genoeg mensen die met je mee willen
En ik dus ook
Helaas zit ik vast aan het bouwverlof dus kan ik enkel de eerste week van Januari.
Ik ben ook een beginnende (gevorderde)boarder twee keer gaan boarden.

Iets meer over mezelf 31 jaar
Gek op avontuur en reizen
Wil je nog meer weten vraag gerust

Cheers Tim

ik heb ook wel zin om mee te gaan

aangezien in mijn vriendenkring zeer weinig geïnteresseerde zijn voor een wintervakantie. hopelijk vind ik hier een toffe groep om mee te gaan

ben 28 en 1 keer op snowboard vakantie gegaan
ski ervaring genoeg en het boarden had ik ook redelijk snel onder de knie

ik moet wel een redelijk van te voren weten wanneer er gegaan word om verlof geregeld te krijgen

grts

Hey Ilse,

is er al wat concreet uit je zoektocht naar sportief sneeuwgezelschap gekomen?
Ik ben weliswaar skiër (met gemiddeld niveau) maar misschien stoort dat je niet. Als de zon maar schijnt en de sneeuw goed is :wink:.
Ik geef voorkeur aan de eerste week van januari of een shortski van 4 dagen (tot ten laatste eind februari).

Groetjes,
An
Regio Gent -31j - gemiddelde doch enthousiaste skister

Ischgl 19 tot 26 jan 2012

Hey,

Wij zijn met een aantal Belgen op bovenstaande datum aanwezig in Ischgl. Er zal nog wel ergens een kamer vrij zijn vanwege de periode, je bekijkt het maar, grts:good:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan