snowboarden januari, februari, maart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ilseke

New Member
Hoi,

Ik ben Ilse. Ik ben 31 jaar en zoek iemand om mee te gaan snowboarden. Mijn niveau is niet erg hoog, maar ik kan mijn plan trekken. De locatie speelt me geen rol. Ik zou liefst ergens gaan in januari, feburari of maart. Liefst leeftijdsgenoten. Iemand interesse?

Groetjes,
Ilse

Hey Ilse,

Ik heb ook wel zin om nog eens op wintersport te gaan, zelf ben ik wel een skier. Ik was van plan om met VOS-travel of met Skifriends een weekje te boeken, maar ik sta wel open voor andere mogelijkheden. Zelf ben ik 34 jaar een wonend in Aarschot.

Mvg,

Bart

Jow ilse,

Kben ook van plan dit seizoen nog es te gaan snowboarden. Weet alleen nog niet precies wanneer ik verlof zal kunnen nemen.
Ben al verschillende keren geweest dus kan zeker mijn plan trekken. Is wel al paar jaar geleden en kmoe zeggen dat het serieus kriebelt om nog es op een board te staan.
Ben 30 en uit oost vlaanderen.

Hey Ilse,

'k Zag ook nog een ander berichtje van je staan waarbij er ook december stond vermeld?? Voor mij moet het alleszins wel in december zijn ja: vakantie ligt feitelijk al vast. Datum zou 15/12 tot 25/12 zijn, en in een redelijk rustig gebied in Oost-Tirol. (nog geen massatoerisme)

Ikzelf ben ook (nog) geen held op een snowboard, pas in februari 2012 een weekske voor de allereerste keer gaan snowboarden in Val Thorens na jarenlang geskied te hebben, en da beviel me super! :good: Na een 4-tal uurkes les, (maal 5 dagen), deden we toch al blauw, rood, en zelfs zwart en off-piste! :biggrin: (op sleeptouw genomen door de lesgever natuurlijk) Ben ook dit jaar weer van plan van lessen te nemen. We hadden de weken voordien wel een paar keer aan zelfstudie gedaan in Landgraaf, als voorbereiding èh. :eek:

Oh ja: ik ben 32, en van Peer.

Greetz!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan