Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Snowboardtrip

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marnix

New Member
Hallo, verfend snowboarder al 25 jaar, zou graag snel eind volgende week of later binnen 2tal weken gaan boarden voor 4-5 tal dagen.
Kan lowbudget, app op airbnb zoeken, eigen vervoer, skipas ter plaatse. Lukt meestal voor een budget van rond de 500 euro . Dus opzoek naar 1, 2 of ... gelijkgezinden, houden van de wintersport, en zo kosten te kunnen delen. Leeftijd 30 a 40 of... zou ergens in de Franse Alpen willen le Corbier bv al goede prijzen gezien. Dus wie intresse?

Hallo,
Wat denk je van dit: we vliegen op donderdag 29 maart met Easyjet vanuit zaventem naar Genève. Daar nemen we de bus, die op drie uur in Tignes of in eender welk ander skigebiet staat. Op Maandag 2 april keren we dan terug op dezelfde manier, waardoor we 3 volle dagen en misschien nog een paar uur op de 4de dag kunnen skiën/snowboarden.
Easyjet tickets kunnen vanaf €70 heen en terug en de bus kost ons €20 enkele reis. Ik moet nog kijken vr een hotel/AirBnB.
groeten

Interessant voorstel enkel die periode al iets gepland, periode ligt nog niet vast maar liefst januari -februari .

ook interesse. liefst een week en per vliegtuig.
ik ski wel moest dat uitmaken. doe het al heel mijn leven dus kan best goed skien.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...