Spaans leren

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jules

New Member
Hallo !
Ik ben een meisje van 23 uit West-Vlaanderen en op zoek naar een reisgezellin om voor minimum 3 maand naar Zuid-Spanje of Zuid-Amerika(totaal verschillend maar mijn voorkeur gaat duidelijk naar Spaanstalige landen) te trekken om daar een tijdje te gaan wonen en te werken. Concrete plannen heb ik echter nog niet.. Ik ben me nog volop aan het informeren over welke verschillende mogelijkheden er zoal zijn.Ik zie het nl. niet zitten om alleen te vertrekken, vandaar leek vrijwilligerswerk of een of ander project misschien ook een optie.. Het liefst zou ik ter plaatse op eigen houtje een job en verblijf zoeken en een beetje rondtrekken, mensen ontmoeten, de taal leren,...
Iemand met dezelfde (al dan niet concrete)droom ? Let me know!

periode

Hallo !
Ik vergat de periode te vermelden: ik zou graag vertrekken rond maart-april 2009!

zuid-amerika

Hey,

Ik ben wel geinteresseerd in je oproepje. Ikzelf ben 23 (v), en woon in West-vlaanderen. Ik zou heel graag naar Zuid-amerika gaan (voorkeur: ecuador, peru, bolivie, chili) maar alleen is maar alleen, dus liever met 2 of een klein groepje. Het enige is dat ik eigenlijk pas vanaf eind juni tot eind september kan.
Ik weet niet of dit voor jou ook kan?

groetjes
Sonrisa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan