Ik zoek een reispartner rond de 50-60 jaar om een weekje te relaxen. Beetje cultuur, lekker eten en drinken, uitstapjes, sport, wandelen, niks moet. Eventueel een last minute eender waar, mag Turkije zijn ook.
Ik zoek een reispartner rond de 50-60 jaar om een weekje te relaxen. Beetje cultuur, lekker eten en drinken, uitstapjes, sport, wandelen, niks moet. Eventueel een last minute eender waar, mag Turkije zijn ook.
Hi,
zoek je nog steeds een reispartner ?
Ik speelde ook met het idee om in de nabije toekomst een reisje te plannen.
Ikzelf ben 56 jaar en zoek op vakantie ongeveer hetzelfde als jij.
Liefst wel ergens waar het goed weer is (> 20 graden) en weinig kans op regen.
Ja hoor, ik ben nog steeds op zoek en ik heb nog steeds zin om een leuke reis te plannen.
Ik woon in Oostende, van waar ben jij?
Fb, gsmnr enz.....ik wil dit gerust aan jou doorgeven maar ik heb geen idee of andere mensen dat hier ook kunnen lezen? Ik heb totaal geen ervaring met deze website.
Voor mij is dit ook nieuw.
Ik heb dus een tijdelijk emailadres aangemaakt : rob2.vandenbroeck@gmail.com.
Als jij nu een mailtje stuurt naar dit emailadres, dan kunnen we op die manier verder communiceren.
(ik ben niet op FB)
Ik ga van 2 december tot 11 december naar Tenerife en zoek eventueel nog een reisgenote. Wat extra info, ben een man van 61 en een echte Bourgondiër. Hou van lekker eten, terrasje, wijntje en relaxen. Laat maar even weten of je geïnteresseerd bent.