Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Spanje... September 2015... ter plaatse...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri1983

Active Member
Hallo,

In september ga ik met mijn reisgenoot richting Spanje dit jaar...meerbepaald van 10 tot 24 september naar Lloret de Mar...
Ik hoor hier vele nu al denken ...oh dat wordt 2 weken uitgaan en feesten....

Wel neen... het wordt een combinatievakantie... waarbij enerzijds cultuur en beziens wordt vooropgesteld waaronder we al Barcelona op het oog hebben, eventueel een auto huren om wat zaken te gaan bezoeken, ... met daarnaast ook wat ontspanning en avontuur, zoals eens naar een waterpretpark, jeepsafarie,... wat luieren aan het zwembad en tot slot inderdaad ook wat nachtleven...

Wij zijn niet direct op zoek naar meer reisgenoten... doch kan het altijd leuk zijn als er nog mensen die periode naar daar gaan om eens iets samen te gaan doen... waterpretpark, een auto huren...
Of zegt er hier iemand ik wil ook weg, maar ga niet graag alleen, en boekt hij/zij een weekje daar, zodat hij/zij er eigenlijk niet volledig alleen is...

wie zijn wij?
Belg (m) bijna 32 en Nederlander (m) 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...