Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Spitsbergen zomer 2015

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebast

Member
Ik zit met het idee om dit jaar een reis te maken naar de spitsbergen.

voorlopig staat er nog niets vast maar als ik genoeg mensen bij mekaar kan krijgen wil ik dit wel verder uitwerken en kijken naar een datum die voor iedereen past e.d.
Voor de reis te kunnen boeken moeten we met minstens 4 personen zijn dus ik hoop via dit forum voldoende mensen bij mekaar te krijgen.

Hieronder bevind zich een link met de reisorganisatie en een beetje basisch-informatie over de reis.
de reis die ik zou willen doen is de oost-west van 200km dus ik ben op zoek naar mensen die graag wandelen en liefst een beetje rond mijn leeftijd (ik ben 21)

http://www.belugareizen.nl/nl/activ...rekking-van-west-naar-oost-spitsbergen-kopie/

anyways, indien interesse laat dan zeker wat weten!

Ok, super! ik had hier niet meteen al reactie verwacht omdat het toch niet de meest voor de hand liggende reis is maar hopelijk krijgen we genoeg mensen bij mekaar dan!
ik ga ook nog een paar andere forums zoeken waar ik een thread kan starten.

Als er genoeg geïnteresseerden zijn ga ik wel een keer naar het reisbureau voor wat meer gedetailleerde uitleg.
je kan me ook altijd bereiken via mail

sebastiaan.goossenaerts@gmail.com

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...