Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Spitsbergen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gogan

New Member
Ik en een compaan uit Nederland plannen deze zommer een trekking te doen in Spitsbergen. We komen toe op 8 julie en vertrekken weer rond 31 julie. We plannen 2 circulaire routes te maken in de ‘groene zone’ (geen vergunning vereist), met een rustpauze tussenin in Longyearbayen. De nadruk ligt op de trekking, we zijn dus geen zotte dingen van plan. Alle logistiek is momenteel zo goed als volledig in orde (jachtgeweer, signaalpistool, tripwires, GPS, PLB…) dus geinteresseerden zouden zelf gewoon nog het transport naar Svalbard moeten regelen. Iedereen is welkom, ongeacht leeftijd en geslacht, maar ervaring met trekkings is natuurlijk wel belangrijk. We kunnen ons zeker flexibel opstellen wat betreft schema’s en tijdstippen voor mochten mensen geinteresseerd zijn maar later toekomen of vroeger weggaan. Geinteresseerden kunnen op deze topic antwoorden of een mailtje sturen naar gogansedai@yahoo.com. Hoewel het een al wat stevigere trekking is en dit bericht nogal laat komt (we moesten eerst zeker weten dat absoluut alles in orde was), plaats ik toch maar dit berichtje want je weet nooit

Groetjes

jammer dat ik dit nu pas lees. ik had anders graag meegegaan. alleen zou ik dit niet doen. hebben jullie soms foto's online staan van de trip? of een verslag? laat het me dan gerust weten. ik ben zeer geïnteresseerd hoe het is geweest.

groetjes, jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...