Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Spontaan er op uit!! 16-10tot21-10

Status
Niet open voor verdere reacties.

royvanveen

New Member
Hallo

Ik ben roy 23 jaar,
Heb jij net zo als ik spontanen ideeën, om even naar een ander land te gaan reageer dan snel.
Wat is het idee? We kijken vandaag of morgen waar we naar toe gaan. Vertrekken vandaag of morgen en komen donderdag of vrijdag weer terug.
Een city trip, even naar de zon toe, genieten van een drankje en hapje op een klein eiland.
Naar malta, Parijs, Portugal Alles kan

Door mijn werk heb ik niet altijd de tijd om vakantie te nemen, en in mijn vrienden groep kan er zo kortdag geen vrij genomen worden.

Als je interessen hebt om met mij samen het avontuur aan te gaan reageer dan snel.

Groetjes,
Roy

hallo roy ik ga dec jan feb iets huren in regio malaga nerja met 2 slpk ik zoek de kosten te kunnen druken door een kamer door te verhuren op die manier kun je goedkoop slapen en gezelschap is bij mij altijd welkom

hey roy ik huur aan apartement in malaga heb een kamer leegstaan als je intresse hebt kom ag ik kna u opikken aan lucht haven ben er vanaf 27 nov groetjes rene

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...