Spontaan op zoek naar een reisgenootje voor een verre reis en vrij direct :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jules86

New Member
Hallo!

Ik een sportieve 30-jarige juffrouw uit het Antwerpse. Ik ben op zoek naar een reisgenootje. Graag wil ik heel spontaan en vrij direct (april, mei, juni 2016) een verre reis maken. Ik dacht hierbij aan Zuid-Afrika, Azië of Noord-Amerika. Ik ben beperkt qua budget. Alle voorstellen zijn welkom!
Ik ben heel flexibel wat betreft de afreisdatum.
Laat iets weten indien je geïnteresseerd bent! (y)

Groetjes,

Jules

Laatst bewerkt:
Hey,

Wat voor reis wil je vooral maken? cultuur, natuur, zon-zee-strand?? hostel, hotel, tent,backpacking?
Toevallig een duikbrevet?
En hoelang zou je graag gaan?

Ben zelf 28j uit Antwerpen en wil ook op korte termijn nog een redelijke reis maken (3-4 weken)
Ik ben zelf een backpackers type, low budget hostel, tentslapen, fauna en flora, duiken, sporten ( canyoning, rotsklimmen,mtb,...)
Ga ook wel liever niet met een organisatie op reis, als je zelf alles regelt ben je goedkoper en doe je ook alleen wat je graag doet.

Grtz
Kevin

Dag Kevin,

Backpacken, hostels en going low budget is super voor mij.. :) Ik had een 3-tal weken in gedachten.
Ik ben geen strandligger. Ik heb nog geen duikbrevet!

Wat en waar had je in gedachten?

Groetjes,

Juul

Hallo,
Ik ben namelijk bezig met m'n eerste deel van mijn wereldreis. Zit momenteel in Argentinië en ik ga helemaal naar boven tot in New York.
De periode dat jij wilt reizen zal ik ongeveer in centraal Amerika zitten als je dit interesseert :)

Groetjes

Dag Jules,

Ik heb een paar opties waar ik momenteel aan denk:

- laos/Vietnam/thailand
- madagascar/reunion
- panama/Nicaragua
- west papua

maar sta open voor andere idëeen ook

Grtz
Kevin

Hiii,

Zuid-oost Azië heb ik november vorig jaar gedaan. De rest klinkt wel interessant! Anderzijds Zuid-Afrika blijft me boeien... :)

Groetjes,

Juul

Hallo,

Ik zou kunnen vanaf 12 april tot 30 april! Ik reis low budget, backpacking! Zuid-Amerika spreekt me wel aan, andere landen zijn ook bespreekbaar.
Ik ben een 40 jarige jongeman uit Brugge en jong van geest. Net heb ik 10 maanden aan het backpacken geweest. Maar krijg er niet genoeg van dus heb nog eventjes tot begin mei dat ik niet moet werken. Interesse: [email protected] op Facebook pagina: Nothing but Footprints

Zuid-Afrika kunnen we beter november en december doen... Naar waar vertrekken we morgen Juul??? Ik heb tijd, zin, en een beetje geld... Net terug van kaapverdie een maand....

Juf Jules,

Als Zuid-Amerika tussen de opties staat en jij het aankan om met een levendige, jonge avonturier op pad te gaan, ben ik wel geïnteresseerd.
Natuur, cultuur en stadsleven. Ik wil alles zien.

Let me know if you're interested

Daniyal

hallo,
ik had me ingeschreven voor een 29 daagse reis naar vietnam maar kreeg gisteren de bevestiging dat deze niet doorgaat want ik ben de enige deelnemer. heb uren gezocht naar een gelijkaardige groepsreis, maar die is er niet.
gisterenavond heb ik dan maar een vliegtuigticket geboekt naar vietnam.
ik vertrek op 7 juli, kom toe op 8 juli en mag dan een week gaan werken als vrijwilliger (ong 500 euro voor die week, heel duur maar in mijn ogen een fantastische ervaring waar ik al heel lang van droom) in een NP in Ho chi min (project met apen. heb de goedkeuring enkele dagen geleden gekregen) in vietnam, daarna ga ik vietnam rondtrekken. ik denk dat een maand meer dan genoeg is om het land te bekijken. op 13 aug heb ik een vlucht terug van Hanoi naar brussel.
ik wil alles uit een dag halen (dus zeker niet uitslapen tot de middag), hou van cultuur, natuur,...ik ben gek op fotograferen en maak dus heel wat foto's (van de natuur, lokale mensen, kinderen, dieren,... en ook mezelf en reismaatjes natuurlijk) ik hou niet van uitgaan, maar het stoort me niet dat reismaten dat doen en ik op de avond alleen op de kamer ben en een boek lees of wat tater met andere toeristen.
voor mij geen dure hotels, wel backpackers, jeugdherbergen, dorms... als ik met twee reis, kan een goedkope kamer met eigen badkamer evenzeer. na enkele nachten goedkoop kan er ook wel eens een duurdere nacht af. of bv een exursie ter plaatse geboekt met overnachting inbegrepen kan zeker. ik kijk een beetje wat het beste uitkomt.
ik boek niets op voorhand, behalve de eerste nacht en de vliegreis heen en terug.
ter plaatse is openbaar vervoer voor mij het ideale, of gedeeld taxirijden (kan met lokale of met andere toeristen.
ik heb al heel wat ervaring in het reizen: indonesie, maleisie en myanmar heb ik samen met een vriendin gedaan en zelf in elkaar gestoken. ook won ik de hoofdprijs voor een reisverslag van myanmar.
heb je zin om eens af te spreken en eens te bekijken wat kan en niet, laat het me weten... ik woon in grimbergen, tegen brussel
ik kijk erg uit naar een vakantiemaatje (had er eentje maar is nu reisbegeleider geworden en gaat deze zomer voor het eerst als reisbegeleider op pad, mijn ander reismaatje heeft geen vakantie) ikzelf werk als opv in een internaat en heb alle schoolvakanties. maar ik ga één keer per jaar deftig op reis en dat is de zomer voor mij.
ik denk dat we eens moeten afspreken, lijkt me leuk, zelf ben ik van grimbergen tegen brussel, dus ni echt veraf.

Hallo!

Ik een sportieve 30-jarige juffrouw uit het Antwerpse. Ik ben op zoek naar een reisgenootje. Graag wil ik heel spontaan en vrij direct (april, mei, juni 2016) een verre reis maken. Ik dacht hierbij aan Zuid-Afrika, Azië of Noord-Amerika. Ik ben beperkt qua budget. Alle voorstellen zijn welkom!
Ik ben heel flexibel wat betreft de afreisdatum.
Laat iets weten indien je geïnteresseerd bent! (y)

Groetjes,

Jules
Hoi,
Ng steeds op zoek naar een reisgenootje?
groetjes Belle

wie wilt er hier een maand à vijf weken naar de zon (zuid-amerika of zuid-oost-azie) in februari 2017??? lemmeknow!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan