Hallo allemaal,
Ik ben op zoek naar leuke en spontane mensen die er graag op uit gaan en plezier maken. Man of vrouw, maakt niet uit, liefst wel in de leeftijdscategorie van 18 jaar tot max. 30. Dit om naar een bestemming te reizen waar je overdag lekker kan chillen aan het mooie strand en s'nachts op stap kan gaan in het bruisende nachtleven.
ik ben iemand die ten volste wil genieten als ik op vakantie ben dus ik ben wel van plan om elke dag op stap te gaan. Een reisgenoot is op zich al voldoende maar het mogen er ook meerdere zijn, dat maakt het nog leuker.
Ik dacht onder andere aan Griekenland (Kos of Zakynthos), of Turkije (Alanya of Marmaris) in begin Juli voor een periode van 8 tot 14 dagen. Niets staat vast dus alles is nog bespreekbaar.
Over mij:
27 jaar, spontaan, sociaal, hou van feesten en nieuwe mensen leren kennen, levensgenieter
Graag zou ik een reisgenoot of reisgenoten willen met een gelijkaardige instelling. Ben jij ook zo iemand die op zoek is naar een onvergetelijke zomervakantie, Laat me dan zeker zo snel mogelijk iets weten.
mocht jij nog andere ideeën hebben dan sta ik daar voor open.