Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Sportieve/avontuurlijke reis tussen 21-07 en 05-08

• Onderwerp starter Onderwerp starter Bjorn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Bjorn

New Member
Beste reisliefhebbers,

Ik zoek nog een reis/reisgenoten voor deze zomer.

Wat ik belangrijk vind...
Goed weer! Warm en zon! denk aan zuid Europa.
Mooie omgeving, natuur, liefst bergen en zee tesamen , met voorkeur voor minder bekende/drukke bestemmingen. Ik heb het niet zo op massatoerisme. Heb vorig jaar rondreis/trekking binnenland Griekenland gedaan -> zeeeer de moeite!
Sportieve activiteiten, en zoveel mogelijk zien. Mag trekking zijn, wandelvakantie, of andere sporten.

Ik heb zelf al enkele ideeën
Wandelvakantie op Kreta
GRIEKENLAND - Kreta individuele wandelreis - 8 of 12 dagen
Trekking Albanië
[DLMURL]http://www.meanderreizen.nl/meander/reizen/albanie/reis2/inhoud.php[/DLMURL]

Ik ben voorlopig alleen, en zoek dus medereizigers voor deze of een vergelijkbare reis, georganiseerd of op eigen kracht, blijft voor mij gelijk.
Tips of ideeën zijn natuurlijk ook altijd welkom.

Ik zal mij verder nog even voorstellen.
Ben M, 32j, woon in Bilzen, beroep bediende.
Hobbies; lopen, rots- en muur klimmen, skiën, bergtochten.
Reiservaring: vooral west en zuid Europa, +- 100x Alpen, USA.
Email: verlindenbjorn@hotmail.com

Groetjes
Bjorn

Laatst bewerkt door een moderator:
Kreta lijkt interessant...

Hey Kurt,

Voor mij lijkt vooral de reis naar Kreta lijkt me interessant...
Ik wacht nog wel even af of dit te combineren valt met Noorwegenreis elders op dit forum.

Met vriendelijke groeten,
Kris (m, 31, Antwerpen).

Kreta

Dag Kris,

Ik ben nog steeds op zoek naar een reis.
Dus als je verder geïnteresseerd bent, laat maar horen.

Groetjes

Bjorn

Even updaten:

momenteel zijn wij dus met z'n 3en (27 en 32/m/limburg - 31/m/zottegem) voor een rondreis door Roemenië. Bedoeling is om op een goedkope manier rond te trekken met de rugzak, eventueel gebruik maken van het openbaar vervoer, en te overnachten in hostels of bij mensen thuis (ev. goedkope b&b's).

Indien er nog mensen zijn die dit zien zitten, mogen jullie het steeds laten weten . Let wel, wij prefereren om toch met maximum 5 op reis te gaan, aangezien het anders al gauw nogal omslachtig wordt.

Groeten,
Gert

Tof dat jullie een groepje sportieve reisgenoten gevonden hebben.
Roemenië zegt me eigenlijk niet zo veel, dus ik kijk nog wel even verder naar reisgenoten. Bedankt alvast voor de snelle reactie.

Iemand geen zin om mee te gaan naar Rhodos tussen 28 juli en 15 augustus? Ik wil er ook het eiland verkennen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...