Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

sportieve reis indonesie najaar 2010

Status
Niet open voor verdere reacties.

damidb

New Member
Ik zoek sportief ingestelde reisgenoten voor vier- of vijfweekse reis naar indonesie (bali, lombok, java..) in najaar 2010. ik wil graag een tweetal van die schitterende vulkanen op. Lombok heeft een hele mooie vulkaan (3700m, 3 dagen trek), Voor de rest culturele hoogtepunten, ontspannen genieten, gastronomie, eventueel 1 of meer MTB-tochtjes, én watersport: ik zou er ook enkele dagen willen duiken-snorkelen.
Keuze in functie van het reisgezelschap. Of misschien heb je ideeën over andere bestemmingen die wel ook voor een gelijkaardige mix van sportieve natuurbeleving en culturele verbazing kunnen zorgen ? ik ben 45 en woon in België. bij interesse mail naar ddbacker@ovam.be of sms 0032/ 495 736097

damiaan

PS. bij interesse uit Zuid-Nl wil ik altijd wel eens afspreken in Antwerpen of Tilburg-Breda.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...