Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Sri Lanka en/of Thailand maart of april 2017!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kramerlotte

New Member
Hallo!
Mijn naam is Lotte, 23 jaar oud en in juni afgestudeerd voor mijn HBO opleiding. Ik ben een reislustig type, maar vind het fijn om een reis vooraf al een beetje gepland te hebben. Ik hou van zon, zee en strand maar wil ook graag cultuur snuiven en mooie landschappen zien.

Ik ben op zoek naar een leuk vrouwelijk reismaatje die met mij mee wil naar Thailand en/of Sri Lanka (misschien een leuke combi?) in midden februari, maart of april 2017 voor de duur van 4 weken.

Ik zou met mijn vriend gaan, maar helaas kan hij geen vrij krijgen van zijn werk. En om het daar nou om te laten...

Ik heb reiservaring, afgelopen zomer 3.5 week een rondreis door Cuba gemaakt.

Wie heeft er zin om met mij mee te gaan op dit avontuur?

Groetjes Lotte

Hoi Lotte!

I'm in!
Mijn plan is om eind februari naar Bangkok te vliegen om vervolgens naar het noordelijke chiang mai & pai te gaan met eventueel wat tussenstops in andere plaatsen. Daarna op naar de eilanden voor zon, zee strand en af en toe een feestje. Ik had in gedachte om dan de eerste week van april weer terug te reizen naar NL (in totaal zo'n 5 weken op pad).

Ligt nog niks vast, dus kan nog alle kanten op. Lijkt het je leuk om samen te reizen (of een deel)? Ik hoor het wel

Groetjes Yvette
26 jaar

Bijlagen

• image.webp
    99 KB · Weergaven: 14
Hoi Yvette!
Thanks voor je bericht! Klinkt goed!! Ik ben dit weekend nog aan het werk maar neem zaterdag/zondag graag contact met je op! Misschien eerst eens via fb onze plannen uitwisselen?

Lijkt me heel gaaf om samen te gaan. Ik kan goed alleen zijn maar vind het wel een veilig gevoel om er daar niet alleen voor te staan

We spreken elkaar!

Groetjes Lotte

Hoi Lotte

Leuk, dan wacht ik een berichtje van jou kant af! Volgens mij ben ik met mijn naam redelijk makkelijk vindbaar op Facebook
Ben benieuwd naar jou plannen!

Groetjes Yvett

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...