Sri Lanka - januari of februari 2019 - georganiseerd of op eigen houtje

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Vero B, 8 sep 2018.

Tags:
  1. Vero B

Vero B New Member

Op wiens 'bucket list' staat Sri Lanka ook nog?
    Zelf heb ik al veel van de wereld mogen ontdekken/zien, en veel ervaringen kunnen opdoen.
    Wie zou er volgend jaar in januari of februari (beste periode, minste regen) een 2-tal weken met mij willen mee gaan? Aangezien mijn vriend niet graag reist (vliegt) en de meeste van mijn vrienden ook reeds gesetteld zijn of Sri Lanka al bezocht hebben, doe ik hier even een oproep.
    Voorkeur voor rondreis via touroperator of op eigen houtje rondtrekken.
    Ikzelf woon in de streek rond Gent en ben er zelf 38.

2. AnDG

AnDG New Member

Ik heb ook interesse in een reis naar Sri Lanka in die periode. Zelf ben ik ook uit de streek rond Gent, misschien kunnen we eens afspreken hieromtrent.

3. Vero B

Vero B New Member

Hey An, ok prima voor mij, stuur mij maar een privé mailtje anders, dan kunnen we wat data uitwisselen.

4. Lisel

Lisel New Member

Hallo,
    Ik zou rond die tijd ook graag twee weken naar Sri Lanka gaan. Ik zie dat al iemand gereageerd heeft. Ben je voorzien? Of kan er wellicht nog iemand bij?

Groet

5. Magic Jimmy

Magic Jimmy New Member

Hoi,
    Ik ben 38jaar en woon in Loppem bij Brugge. Als er nog iemand bij kan wil ik graag meegaan. Mvg

6. Vero B

Vero B New Member

Hallo, sorry voor de vertraging in mijn reactie. Normaalgezien gaan we met 2. Maar misschien dat jullie onderling kunnen afspreken met elkaar?

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie