Sri Lanka met de auto

Discussie in 'Zoek een reisgenoot' gestart door Andreavl, 5 aug 2018.

Tags:
  1. Andreavl

Andreavl New Member

Hoi,

Wie is een beetje avontuurlijk en ziet het zitten om met de auto Sri Lanka te verkennen ? Ik heb de gehele maand september vakantie, dus wil ook graag dan gaan. Ik ben een makkelijk persoon, vind het leuk om dingen te ontdekken, houd van een uitdaging en een lekker drankje ;)

Ben je geïnteresseerd laat me weten.

Groetjes Andrea, 25 jaar .

Davinaam vindt dit leuk.

2. Davinaam

Davinaam New Member

Hey !
    Een rondreisde met de auto daar sta ik wel voor open ! Ik heb 2-3-4de week conge dit spreekt mij aan en lijkt wel aangenaam! Indien intresse laat gerust iets weten!

3. Dries101

Dries101 New Member

Kleine tip: Niet echt aan te raden om daar rond te rijden met de wagen, tenzij je over stalen zenuwen en super driving skills beschikt.
    Ze rijden daar echt gelijk halve gekken rond, inhalen in blinde bochten, over het voetpad rijden noem maar op :) Bus/trein is vrij goed te doen daar...

4. Davinaam

Davinaam New Member

Oei .. haha niet echt te doen dus het zou dus geen ervaring zijn Is dat over het hele land zo of is dat maar in een bepaald deel ?

5. Dries101

Dries101 New Member

Ik vermoed dat dit overal zal zijn, misschien dat het noorden iets chiller is om rond te cruisen, maar ik vrees ervoor...

6. Davinaam

Davinaam New Member

Lap weet je een andere leuke bestemming voor met de auto ? Als ik niemand vind trek ik er wel alleen op uit :)

7. Kevin1989

Kevin1989 New Member

Hallo,

Hallo. Dat zie ik wel zitten. Sri Lanka en Vietnam zijn mijn 2 volgende bestemmingen op mijn lijst. Bij interesse hoor ik je. Groetjes

Wie is een beetje avontuurlijk en ziet het zitten om met de auto Sri Lanka te verkennen ? Ik heb de gehele maand september vakantie, dus wil ook graag dan gaan. Ik ben een makkelijk persoon, vind het leuk om dingen te ontdekken, houd van een uitdaging en een lekker drankje ;)

Ben je geïnteresseerd laat me weten.

Groetjes Andrea, 25 jaar .[/QUOTE]

8. Davinaam

Davinaam New Member

[/QUOTE]
    ??

9. Kevin1989

Kevin1989 New Member

De tekst van het eerste bericht stond er precies nog bij onder.. Misverstand

10. Davinaam

Davinaam New Member

Geen probleem heb je iets znders waar we eventueel kunnen verder spreken dit forum is niet helemaal duidelijk in antwoorden enzo

11. Andreavl

Andreavl New Member

Hoi,

Sorry voor late reactie maar heb het druk gehad.. hebben jullie al contact met elkaar? Misschien dat we samen kunnen sparren?

In de steden zal het druk zijn maar ook buiten de steden om??

Gr andrea

12. Sofian

Sofian New Member

Hallo,

Als je nog een reispartner zoekt, wil ik me gerust aansluiten. Ik hou van een uitdaging en avontuur.

Sofian

Deel Deze Pagina

1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie
  1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies.
    Ontzet Notitie