sta open voor vanalles :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo, ik heb al tijdje geleden berichtje geplaatst hier,

ik ben dus nog steeds op zoek naar leuke reispartner :)

ik sta zowel open voor uitrustvakantie met zon zee strand, als zowel een avontuurlijke reis :) hiermee heb ik totaal geen ervaring :p

voorlopig ben ik waarschijnlijk van plan een reisje te boeken in december :) heb al even wat research gedaan en heel veel keuze heb je niet als je in de maand december nog echt warm weer wilt.

het liefst van al zou ik vertrekken op 31 december , omdat eigenlijk voor dit jaar men verlof volledig is opgebruikt, daarom 31 december zou in principe wel moeten lukken, ik heb ook geen zin om oudjaar dit jaar thuis te vieren, ieder jaar dezelfde sleur, daarom zou ik het liefst gewoon het vliegtuig willen nemen om ergens anders op het gemak nieuwjaar te kunnen vieren of gewoon te skippen :p

eerst was ik van plan alleen te gaan maar met 2 of meer is ook altijd wel leuk, zoniet ga ik toch alleen :)

ik sta eventueel ook open voor iets later te vertrekken , begin januari ofzo, maar ik snak echt wel naar vakantie, ben al 2 jaar op rij niet meer weggeweest :)

in april of mei sta ik eventueel ook wel open voor avontuurlijke reis :)

dus mensen die hun geroepen voelen , aarzel niet en laat maar iets weten, groeten celine ;)

Hallo

ik ben op zoek naar een reispartner voor een cruise in september. Ik weet niet of je jezelf dan kan/wil vrijmaken. Zou voor 1-2 weken zijn en de bestemming mag jij kiezen :-).

Indien interesse hoor ik het graag

groetjes

Geert

ik sta zowel open voor uitrustvakantie met zon zee strand, als zowel een avontuurlijke reis :) hiermee heb ik totaal geen ervaring :p

voorlopig ben ik waarschijnlijk van plan een reisje te boeken in december :) heb al even wat research gedaan en heel veel keuze heb je niet als je in de maand december nog echt warm weer wilt.

het liefst van al zou ik vertrekken op 31 december , omdat eigenlijk voor dit jaar men verlof volledig is opgebruikt, daarom 31 december zou in principe wel moeten lukken, ik heb ook geen zin om oudjaar dit jaar thuis te vieren, ieder jaar dezelfde sleur, daarom zou ik het liefst gewoon het vliegtuig willen nemen om ergens anders op het gemak nieuwjaar te kunnen vieren of gewoon te skippen :p

eerst was ik van plan alleen te gaan maar met 2 of meer is ook altijd wel leuk, zoniet ga ik toch alleen :)

ik sta eventueel ook open voor iets later te vertrekken , begin januari ofzo, maar ik snak echt wel naar vakantie, ben al 2 jaar op rij niet meer weggeweest :)

dus mensen die hun geroepen voelen , aarzel niet en laat maar iets weten, groeten celine ;)
hey,
had graag in Mei, dus zeer binnenkort een weekje of 10 daagjes de zon opgezocht :) Naar waar speelt geen grote rol, als het maar warm is en ook niet te duur ;-)

Hoi,

Ik ben een vrouw van 42.
Ik ga van 4 juni tot 11 juni naar Lefkada Griekenland voor een gezondheids-retreat met yoga, meditatie, eten en drinken, excursies etc etc. Verblijf is in een villa en iedereen krijgt Eigen kamer, met badkamer gelukkig (wel zo fijn als je alleen reist toch)
De reis wordt verzorgd door Nirvana Health Retreat en is inclusief alle activiteiten plus eten en drinken maar exclusief de vlucht.
Wil je mee?

Op zoek naar twee reisgenoten om zes jongeren te vervoegen! We trekken er met de minibus op uit om Leipzig en omstreken te ontdekken. We slapen in een hostel, het programma is flexibel, jouw inbreng wordt gesmaakt! Vier jongeren hebben een fysieke beperking en hebben af en toe jouw hulp nodig. We vertrekken op 21 augustus en keren op 28 huiswaarts. Zegt jou dit wat? Neem contact op met [email protected] voor meer info!

Hai Celine,

Ik kan hier wel een heel verhaal typen, maar ik zou zeggen stuur me een appje en dan kletsen we daar over onze reis ideeën?
0031687470859

Groetjes,
Sander

heykes,

alles goed?

alleen is maar alleen, ik heb een vakantie geboekt voor twee in oktober naar Belek, maar reispartner kan niet mee, indien intresse hoor ik het graag van jou.

groetjes

fre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan