Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

sta open voor vanalles :)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hallo

ik ben op zoek naar een reispartner voor een cruise in september. Ik weet niet of je jezelf dan kan/wil vrijmaken. Zou voor 1-2 weken zijn en de bestemming mag jij kiezen .

Indien interesse hoor ik het graag

groetjes

Geert

hey,
had graag in Mei, dus zeer binnenkort een weekje of 10 daagjes de zon opgezocht Naar waar speelt geen grote rol, als het maar warm is en ook niet te duur ;-)

Hoi,

Ik ben een vrouw van 42.
Ik ga van 4 juni tot 11 juni naar Lefkada Griekenland voor een gezondheids-retreat met yoga, meditatie, eten en drinken, excursies etc etc. Verblijf is in een villa en iedereen krijgt Eigen kamer, met badkamer gelukkig (wel zo fijn als je alleen reist toch)
De reis wordt verzorgd door Nirvana Health Retreat en is inclusief alle activiteiten plus eten en drinken maar exclusief de vlucht.
Wil je mee?

Op zoek naar twee reisgenoten om zes jongeren te vervoegen! We trekken er met de minibus op uit om Leipzig en omstreken te ontdekken. We slapen in een hostel, het programma is flexibel, jouw inbreng wordt gesmaakt! Vier jongeren hebben een fysieke beperking en hebben af en toe jouw hulp nodig. We vertrekken op 21 augustus en keren op 28 huiswaarts. Zegt jou dit wat? Neem contact op met jasmijn@hannibalvakanties.be voor meer info!

Hai Celine,

Ik kan hier wel een heel verhaal typen, maar ik zou zeggen stuur me een appje en dan kletsen we daar over onze reis ideeën?
0031687470859

Groetjes,
Sander

heykes,

alles goed?

alleen is maar alleen, ik heb een vakantie geboekt voor twee in oktober naar Belek, maar reispartner kan niet mee, indien intresse hoor ik het graag van jou.

groetjes

fre

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...