Heeft er iemand toevallig thuis nog een kaart/plan van Kopenhagen liggen die je niet meer nodig hebt?
Je zou er mij alvast een groot plezier mee doen!
Mail gerust naar: cahuita80@hotmail.com
Heeft google niets wat je zoekt? Veel hotels en touristische winkels hebben gratis kaarten. Ook de hop on hop of bus in Kopenhagen heeft route maps die je ook kan gebruiken als stadsplan.
Deze kaarten heb je natuurlijk pas als je daar bent.
Heeft google niets wat je zoekt? Veel hotels en touristische winkels hebben gratis kaarten. Ook de hop on hop of bus in Kopenhagen heeft route maps die je ook kan gebruiken als stadsplan.
Deze kaarten heb je natuurlijk pas als je daar bent.
Wel, ik ben er geweest en ben die kwijt gespeeld...komt uit reisgids van de bibliotheek en als er zo geen kaart terug in zit, moet ik dat boekje betalen... Vandaar mijn vraag .
Tegenwoordig zie ik niet veel mensen meer rondlopen met een map. Voor de meeste plaatsen bestaan er wel apps die je meestal ook offline kunt gebruiken.
Zelfs Google Maps kan je offline gebruiken. Ik gebruik zelf altijd Google Maps. Geen extra kaarten meenemen en je hebt een wereldkaart op zak.
Ik neem aan dat ze ook precies dezelfde er terug in willen. Ik denk dat er niks anders op zit dan opbiechten.
En als je het op de foute manier wil doen, ga je naar de bibliotheek en haal je zo'n kaart uit een zelfde boek om vervolgens deze thuis is jouw boek te stoppen en retour te brengen. Dan ben je wel een echt boefje.