Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Stage/werk/reisgenoot India

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jolien

Member
Hallo

Ik kreeg onlangs te horen dat mijn stagepartners geen toestemming hebben gekregen om stage te lopen in India. Dit betekent dat ik helemaal alleen zal moeten gaan...
Bij deze wil ik een warme oproep doen:
wie heeft zin om van febr. tot juni (4.5maand) naar India, Karnataka te gaan om er eerst 2 maand les te geven op een basisschool en dan 2.5 maand in een weeshuis te werken?
Heb je andere wensen dan deze, dan lukt dit ook!

Interesse? Stuur gerust een berichtje terug!

Grtjs, Jolien

(Ik ben v, 23j, Gent, werkende en student in lk lager onderwijs)

Weeshuis India

Hey Jolien,

Lees hier dat je contacten hebt met een weeshuis in India.
Ben zelf ook van plan naar daar te gaan dit najaar en wil er wat nuttigs aankoppelen.
Hoe ben je met hen in contact gekomen?

Vriendelijke groeten,

Bert

India

Hoi

De contactpersoon die ik in India heb is zelf nog op zoek naar de instelling waar ik stage zal kunnen lopen. Ik vermoed dat ze mij hier binnenkort van op de hoogte zal brengen.
Van zodra ik iets weet over het weeshuis, laat ik je iets weten (indien je te lang moet wachten, betekent dit dat ik het vergeten ben, dus je mag gerust zelf nog eens mailen )

Grtjs, Jolien

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...