J jennifer Member 14 aug 2022 #1 Ik ben een 47 jarige vrouw, en zoek een reisgenootje (vrouw) om even eruit te gaan , een stedentripje van een paar dagen naar Italië , eind september, ik hou van cultuur, lekker mediterraans eten, en strand.
Ik ben een 47 jarige vrouw, en zoek een reisgenootje (vrouw) om even eruit te gaan , een stedentripje van een paar dagen naar Italië , eind september, ik hou van cultuur, lekker mediterraans eten, en strand.
A Annemie11 Member 14 aug 2022 #2 Beste Jennifer Dan heb ik iets voor jou...Sicilië. Neem je even contact op aub via 0475 219922 of amcrjans@hotmail.com Grtz. Anne-Marie
Beste Jennifer Dan heb ik iets voor jou...Sicilië. Neem je even contact op aub via 0475 219922 of amcrjans@hotmail.com Grtz. Anne-Marie
H helinn New Member 15 aug 2022 #3 Hoi jennifer, Je oproep spreek mij wel aan. Ik ben vrouw van 48. Hou van reizen en stedentrip.
J jennifer Member 15 aug 2022 #4 Hoi, Helinn, hartstikke leuk dat je op mijn oproep gereageerd hebt, ik heb je een privé bericht gestuurd
Hoi, Helinn, hartstikke leuk dat je op mijn oproep gereageerd hebt, ik heb je een privé bericht gestuurd