Strandhoppen in Thailand

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kayleigh

Member
hey hey,

Ik ben een 20 jarige studente die heel even wil opladen voor ze er terug aan begint :P

Eind augustus begin september wil ik dus graag 14 dagen naar thailand om er aan eilandhoppen te doen.
Heb ook een goedkope maatschappij gevonden die deze reis ten zeerste aanraadt.
Ik zoek dus nog een toffe reisgenoot (M/V) die net als ik gewoon graag eens geniet van zowel een lui dagje strand als een goed gevulde dag :) (en eens het nachtleven daar gaan opsnuiven natuurlijk :p)

Ik zelf ben een optimistisch en flexibel persoon en voel me ook vrij snel goed bij iemand dus daar heb ik niet meteen schrik van :)
Toch hoop ik stiekem op een vlotte babelaar als reisgenoot want dat maakt het voor ons beide ook wel fijner dan.

Ik hoor zeer graag van jullie :)
Groetjes x

Hey ik wil die tijd ook die kant op en het klinkt allemaal precies zoals mijn vakantie er uit gaat zien. Maybe kunnen we iets regelen. Ik hoor het wel
Gr

Als het eventueel een week of 2 later zou passen ben ik volkomen ter beschikking. Nu ik weet dat je waarschijnlijk ook met school zit.
Moest het toch gaan en ik in aanmerking kom: [email protected]

Hey Kayleigh,

Ik ben ook student, mijn eerste jaar psy. Mocht je in de zomer van 2017 wille reizen, laat me iets wten aub.

Sofian

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan