Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Strandvakantie Kaapverdië 16/09/2017 - 27/09/2017

Status
Niet open voor verdere reacties.

David2

New Member
Hey,

In juli heb ik samen, met mijn ondertussen ex-vriendin, een vakantie geboekt naar Kaapverdië.
Helaas hebben we geen annulatieverzekering erbij genomen waardoor ofwel de reis niet zal doorgaan, en dusdanig het betaalde bedrag verloren is, ofwel zou ik op mezelf kunnen gaan wat niet zo interessant / aangenaam is. Ik heb reeds aan verschillende vrienden gevraagd of ze eventueel mee willen gaan maar omwille van verschillende redenen (geen openstaand verlof meer, vriend / vriendin van mijn vrienden wil dit niet, etc ...) is er dus niemand die zou kunnen meegaan naar Kaapverdië.

Ik ben op zoek naar een reisgenoot (man / vrouw) die mee wil gaan.
Voor de duidelijkheid, ikzelf ben hetero en ben niet meteen opzoek naar een nieuwe relatie, gewoon aangenaam gezelschap.

Verder hou ik van een relax / wellness vakantie, sporten (fitness, cardio, thaiboxen), uitgaan (niet dagelijks), wandelen, aan het strand /zwembad liggen, alsook uitstappen maken.

De reis gaat via TUI.
Hotel: RIU PALACE CABO VERDE - All inclusive - 20 - 12 Dagen - 11 Nachten
Riu Palace Cabo Verde

Laat mij even iets weten a.u.b als je interesse hebt.

Mvg

Bijlagen

• 26872L.webp
    80.7 KB · Weergaven: 4
Hier even een update betreffende de kostprijs gezien de enkele berichten die bepaalde personen mij hebben gestuurd:

De reis gaat via TUI.
Hotel: RIU PALACE CABO VERDE (5 STERREN HOTEL) – All inclusive – 20 – 12 Dagen – 11 Nachten

Totale kostprijs voor 2 personen is 3538 €.
Mijn ex gaat akkoord voor 50% van de helft van het totaalbedrag dat dus neerkomt op 884 €

Dit even ter verduidelijking..

Mvg
David

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...