Dit is een pagina geoptimaliseerd voor mobiel gebruik die snel laadt, klik hier voor naar de originele pagina te gaan.

Strandvakantie september europa

Status
Niet open voor verdere reacties.

Iristessa

New Member
Hoi dames,

Ik ben 28 jaar en zou graag in september naar de zon gaan op een europees strand. Waar maakt me niet zo veel uit. Het lijkt me het leukste om met meerdere meiden samen te gaan. Ik heb zelf het liefst een relax vakantie, lekker zonnen op het strand en lekker uiteten. Af en toe iets bezoeken vind ik ook leuk. Ik kom graag met jullie in contact!

- Iris

hai iris

ik wil ook graag in sept nog de zon opzoeken naar zonnig land strand zwembad cultuur beetje van alles wat liefs naar mallorca maar griekenland ook prima

grt

Hi Iris, heb je al een reisgenoot gevonden? Ik ben zelf vrij in september en ben helemaal in voor een relax vakantie

Hey Iris! Ik weet niet of je al een groepje bij elkaar hebt gevonden. Ik ben zelf ook toe aan een relaxte zonvakantie waarbij je even niks moet. Ik kan zelf tussen 2 t/m 17 september!

Groetjes,
Ilse

hai dames
ik wil in sept heel graag weg maar merk dat hier op de site niemand terug reageer of weinig reacties krijgt
ik kan de maand sept weg spanje griekenland ergens waar het nog goed weer is

Hoi Allemaal!
Sorry dat ik niet meer gereageerd heb! Ik heb helaas wat gezondheidsproblemen gekregen en ben momenteel niet in staat om op vakantie te gaan. Aangezien er meerdere reacties zijn, kunnen jullie misschien samen?

Hi, ik ben nog op zoek naar leuk reisgezelschap voor begin okt. Vooral lekker relaxen en ‘s avonds gezellig hapje eten. Ik heb een leuk hotel gevonden op Mallorca en zou graag in contact komen met leuke dames. Ik ben zelf 46 jaar dus ben je tussen de 35 en 50 en lijkt het je leuk om eens kennis te maken dan hoor ik het graag. Groetjes Leonie

hai dames
ik wil in sept heel graag weg maar merk dat hier op de site niemand terug reageer of weinig reacties krijgt
ik kan de maand sept weg spanje griekenland ergens waar het nog goed weer is
Hi Marjo, heb zojuist een oproep geplaatst voor relaxvakantie. Heb je al iemand gevonden inmiddels ? Anders kunnen we misschiem met elkaar in contact komen

Hallo ! Ik merk helaas ook op dat er weinig échte reacties zijn. In ieder geval zou ik ook graag zo'n en rust vinden ergens oktober/november. Liefst all inclusive. Spanje, Gambia, Bulgarije... Of zoiets . Zelf ben ik 46 jaar uit Belgisch Limburg. Iemand van hierboven interesse? Groetjes!

1 ste 2 weken van Oktober geboekt naar 'n zeer luxe 5* resort in Turkije, iedereen die 't leuk lijkt, lekker boeken en wie weet hebben we op die manier een gezellige leuke club bij elkaar op ėėn resort , hoe leuk is dat en alle leeftijden is goed...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Cookies zijn vereist om deze site te gebruiken. Je moet ze accepteren om de site te blijven gebruiken. Leer meer...