Strandvakantie Turkije of Egypte

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tania

New Member
ik ben op zoek naar reisgenoten voor een strand / relaxvakantie in september of oktober met bestemming turkije of egypte. iemand interesse ? :smile:

Dag Tania

Ik ben de eerste 2 weken van september vrij en zou ook graag richting Turkije gaan. Puur strandvakantie is helaas niet aan mij besteed, ik bezoek ook graag de omliggende stadjes enzo...

Grtjs
Ellen

Hallo,

Ik heb ook verlof de eerste 2 weken van september, en ik zoek ook een leuke reispartner om mee op reis te gaan. Ik ben ook wel degelijk op zoek naar een relaxvakantie, aangevuld met excursies om toch nog een beetje te kunnen zien van het land in kwestie. Turkije of Egypte spreken mij zeker aan. Laat maar iets weten als jullie geïnteresseerd zijn. Zelf ben ik er 33 en kom uit Antwerpen.

Greetz,

James

ik ben op zoek naar reisgenoten voor een strand / relaxvakantie in september of oktober met bestemming turkije of egypte. iemand interesse ? :smile:
Hi Tania,
Ik ben wel geïnteresseerd in september ( hoe lang?) om mee te gaan; ik heb dan een zware periode van 2 maanden achter de rug en wat relaxatie ( of niets doen dan genieten van heerlijke zon, eventueel wat lezen... ) zal me goed doen.
Nog 2 vragen : hoe lang ? en wat kost het ?
Groetjes
Gecko:smile:

Reisgezel gezocht

Beste reizigers , ............ ( vrouwelijk , )

Ik zoek eventueel iemand om samen mee op reis te gaan ,

eventueel augustus of september ,

heb nood aan vakantie en vooral om eens weg te zijn van deze

drukke tijden en mindere relatie , gewoon even op adem komen , ...

ik ben 35 jaar , man , streek oost west vlaanderen ,

ik wens geen onaangename verassiningen , noch voor jouw , noch voor mij ,

qua budget kunnen we wel iets regelen , .........

indien meer info gewenst mail gerust , ...

nog een prettige dag

Gino

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan