Super Last Minute!! 7d, Vanaf 1 of 2/9 t.e.m. 8 of 9/9

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hey Hey!

Ik ben een leuke spontane jonge dame wiens plannen niet lopen zoals ze zouden moeten! Maar vermits ik mezelf toch nog dat weekje zon en strand wil gunnen, na een jaar van hard werken!, ben ik hier op zoek naar een leuke spontane reisgenoot die samen met mij een weekje wil ontvluchten van het dagelijkse leven (en de onzekerheid van hoe "het weer" vandaag weer zal zijn :wink:)
Ik zou het liefst met een vrouwelijke partner willen reizen of een gay mannelijke partner, maar een leuke jonge hetero-man is zeker niet uitgesloten. Alleen wil ik zeer duidelijk zijn over het feit dat ik een REISpartner zoek, geen enkel andere soort van 'partner' dus! :tongue:
Leeftijd vanaf 20 t.e.m. 40, zelf ben ik 34j maar zeer jong van spirit (én uiterlijk) :wink:
Ik hou dus van zon en strand, lekker eten, cultuur opsnuiven, foto's maken, clubbing, wandelen, shoppen,..

Dus voila, ik lees het wel mocht er iemand zich geroepen voelen!

GROETIEEEEEEEEEE'S
:smile:

hallo,

ik ben ook opzoek naar iemand die graag nog eventjes er tussen uit gaat. Mijn vakantie is door de drukte op het werk verzet, waardoor iedereen nu terug aan het werk is en ik alleen thuis zit. Ik kan me wel bezig houden thuis, maar dan ben ik weer aan het werken...
ik ben niet die vrouwelijk of gay reisgezel, maar je kan me achter de hand houden als er niemand anders reageert ;)

groetjes Michael

Hey,

Mag ik me even voorstellen, mijn naam is Jimi.

Het idee van een weekje zon, strand en cultuur lijkt me gewoonweg geweldig. Eens goed uitrusten en van het goede weer genieten na een jaar werken is zeker iets voor mij!
Ik had zelf plannen om er eens op uit te gaan maar jammer genoeg zou ik in mijn situatie dit alleen moeten doen. Vanzelfsprekend ben ik dus ook op zoek naar een reisgenoot.

Ik ben wel geen vrouw/gay. Ik ben een nette jongeheer van 22 jaar.
Wat mij een goede reisgenoot maakt is dat ik echt voor alles open sta. Van luieren tot bergwandelingen, noem maar op.
In het geval u geen reisgenoot mocht vinden, op mij kunt u altijd rekenen.

Met vriendelijke groeten,
Jimi

Hey,

Mag ik me even voorstellen, mijn naam is Jimi.

Het idee van een weekje zon, strand en cultuur lijkt me gewoonweg geweldig. Eens goed uitrusten en van het goede weer genieten na een jaar werken is zeker iets voor mij!
Ik had zelf plannen om er eens op uit te gaan maar jammer genoeg zou ik in mijn situatie dit alleen moeten doen. Vanzelfsprekend ben ik dus ook op zoek naar een reisgenoot.

Ik ben wel geen vrouw/gay. Ik ben een nette jongeheer van 22 jaar.
Wat mij een goede reisgenoot maakt is dat ik echt voor alles open sta. Van luieren tot bergwandelingen, noem maar op.
In het geval u geen reisgenoot mocht vinden, op mij kunt u altijd rekenen.

Met vriendelijke groeten,
Jimi

Zeker Jimi
Thanks!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan