surf in europe

• Onderwerp starter Onderwerp starter MAPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

MAPY

New Member
hey ,

iemand die wil surfroadtrippen, heb wagen en boards can go in the back or on top, periode van vandaag tot ... . alle flexibiliteit voor mij mogelijk zolang het maar met watersport, 't zeetje en bijvoorkeur surf or sail te maken heeft.

Alle voorstellen welkom, dag-days-week-long trip mogelijk.

Tot sebiets e mates en dudettes.

surfvakantie

hey ,

iemand die wil surfroadtrippen, heb wagen en boards can go in the back or on top, periode van vandaag tot ... . alle flexibiliteit voor mij mogelijk zolang het maar met watersport, 't zeetje en bijvoorkeur surf or sail te maken heeft.

Alle voorstellen welkom, dag-days-week-long trip mogelijk.

Tot sebiets e mates en dudettes.

Hey,

Ik ben vrij in de periode 25/8 tem 16/9. Zou het dan voor jou passen?

Gtz

Johan

Hoi,

Ik ben ook vrij in deze periode. Ik heb vervoer en nog een (slaap)plaats vrij :smile:. Ik hou van kitesurfen, surfen, zeilen, snorkelen, mountainbiken, ... en zou graag de kust van Frankrijk afrijden.

Greetz,

Fred

Surf

Hey Fred,

Fr kust afrijden lijkt me leuk. Zou je dan overnachten in het busje of op campings? De locaties die ik tot nog toe gedaan heb: Moliets-et-Maa (3x), Seignosse, Berria (x2) en Zarautz. De Spaanse kust is wel een pak goedkoper om te verblijven (vorig jaar 1.500 EUR voor 1 maand surf).

Surf afwisselen met moutainbike en snorkelen zie ik zeker zitten. Met kitesurfen heb ik geen ervaring.

Van wnr en hoe lang zou je kunnen gn?

Gtz
Johan

Hoi,

Eind juli, begin augustus zou ik mijn roadtrip plannen. Ik kitesurf voornamelijk, dus zowel golven als vlak water interesseren me. Ik zou starten in Normandie en dan steeds zuidelijker gaan langs Quiberon tot aan Lacanau, Biscarosse en omgeving. Naargelang van het weer mag dit ook elders zijn (Cornwall, noord Spanje, Zuid-Frankrijk, ...). Overnachten zou ik zowel op camping als gewoon onderweg doen.

Greetz,

Fred

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan