M Maaad New Member 17 mrt 2011 #1 hello! Ik zocht een reisgenootje die van Surfen (golfsurfen) houd !! mn vriende houden daar niet van of hebben geen geld erg jammer want het is super leuk om te doen!! Iemand intresse??
hello! Ik zocht een reisgenootje die van Surfen (golfsurfen) houd !! mn vriende houden daar niet van of hebben geen geld erg jammer want het is super leuk om te doen!! Iemand intresse??
M Maaad New Member 6 apr 2011 #3 uhm in augustus voor 1.5 weel ofzo naar portugal, spanje? of anders juli! maak mij niet zo veel uit lijkt het je wat?
uhm in augustus voor 1.5 weel ofzo naar portugal, spanje? of anders juli! maak mij niet zo veel uit lijkt het je wat?
E emilie5 Member 27 apr 2011 #4 Ik heb interesse wel liefst de eerste 2 weken van juli ga je met ene organisatie? zo ja dewelke? watdakostda? ik ben een 25-jarige vrouw en geen ervaring met golfsurfen, maar wel zin om het te leren Grtz Emilie
Ik heb interesse wel liefst de eerste 2 weken van juli ga je met ene organisatie? zo ja dewelke? watdakostda? ik ben een 25-jarige vrouw en geen ervaring met golfsurfen, maar wel zin om het te leren Grtz Emilie