Surftrip augustus Frankrijk/Spanje

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan82

Member
Hey,

Ik zou graag in augustus (2 à 3 weken) de Atlantische kust van Frankrijk en eventueel Noord-Spanje met de auto willen afrijden. Op onze weg zoeken we naar de betere golfsurfspots. Overnachten doen we op campings zodat we toch een minimum aan comfort hebben.

Ik surf al enkele jaren, maar reken mezelf nog bij de gevorderde starters. Naast surfen vind ik het ook leuk om te chillen met een boek op ’t strand, wat natuur te verkennen (trek- of fietstocht), of iets van cultuur te bezichtigen. Mogelijke activiteiten ’s avonds: BBQ/kampvuur, lekker gaan eten, stapje id wereld, gezelschapspelleke, …

Ik heb zelf een auto (renault scenic) waar makkelijk 3-4 mensen + bagage in kunnen. De boards kunnen op het dak. Het zou leuk zijn om met een groepje te kunnen gaan.

Alternatief: deelnemen aan surfkamp BOARDX in Beria?! Heb hier geweldig goeie ervaringen mee gehad twee jaar terug.

Wie doet mee?

Groetjes,
Johan

Surf :)

Hai Johan,

Jouw plannen sluiten idd erg goed aan bij die van mij!

Inmiddels is er helaas bij wat gewijzigd op werk gebied qua verlofdagen.
Ik heb ze nl. bijna allemaal opgemaakt om mijn tweede studie te kunnen doen.

Wel kan ik lange weekenden weg, naar b.v. Bretagne.
Als je daar ook in voor bent, lijkt me dat zeker leuk, je hebt namelijk dezelfde mind-set en dat is zeker relaxed!

Op welke surfspots surf je in Nederland of in België?

Grtz

Emmy
[email protected]

Hey Emmy,

Ben nog nooit in BE of NDL gaan surfen mr wil dat evt wel eens doen. Vorige keren ben ik naar Moliets, Siegnosse (FR) en Berria (ES) geweest.

Weekendje surfen in Bretagne: cool!

Gtz,

Johan

Surf :)

ha Johan,

Ik heb je een even een berichtje gestuurd, kijk maar even wanneer het uitkomt :)

doeidoei

Emmy

surfs up!

hey guys,

ik ben onverwachts 3 weken vrij in augustus en ben ook op zoek naar surfmaatjes. jullie verhalen maakten me meteen enthousiast! ben vorig jaar begonnen met surfen en een maand geleden naar een surfkamp in Portugal geweest. Dit smaakt zeker naar meer : )

hebben jullie al een datum gepland? ik zou tussen 1 augustus en 17 augustus weg kunnen. heb een eigen surfboard en ga zo nu en dan surfen in Wijk aan Zee.

groetjes!

[email protected]

vakantie

Hey Birdie,

Er is voorlopig nog niets gepland. Ik ben nog op zoek naar surfbuddie voor eind augustus en begin september (2-3 weken). Naast surfen zou ik evt ook wa natuur en cultuur willen verkennen. Ik wil het graag laten aansluiten bij mijn surfvakantie met vriend van 12/9 tem 23/9.

Als het nt lukt kn we mss contact houden om samen eens een weekendje te gn surfen? Of surftripke id winter of volgende zomer?

Ooooh ik kijk ernaar uit om te surfen :))))

surfing

hey Johan,

eind aug/sept gaat bij mij helaas niet lukken... jammer!
wel zou ik bijv het weekend van 5/6/7 en 12/13/14 augustus kunnen gaan, missch wil Emmy dan ook wel mee een lang weekend?

en in de winter lijkt me ook een leuk idee, alhoewel ik dan meestal ga snowboarden.

laat maar weten! groetjes!

SuRf!

@ Birdie: mijn weekends in augustus zitten ondertussen eigenlijk al zo goed als vol. Als er toch nog een gaatje komt dan laat ik het jullie weten.

@ Pieter: Leuk! Ik zou dan liefst de laatste week van augustus (26/8->4/9) opgaan zodat ik daar nog een extra week kan blijven en zo laten aansluiten bij congé 12/9 -> 23/9. Is dat ok voor jou? Heb je bepaalde voorkeur voor locatie? Is surfkamp BOARDX goed voor jou? Of verkies je eerder een surftrip?

Hey, ik ben nog ah nadenken wat ik het liefst wil doen. Waarschijnlijk rondtrekken zodat ik zeker golven en mooi weer heb. Ik heb echter vrij van 14 tot 26 juli. Dus die week die jij voorstelt is al te laat voor mij...

surf

hey Pieter,

ik zoek ook nog steeds een reismaatje voor een week surfen in Frankrijk, ik kan van 11/12 augustus tot 17/18 augustus, heb alleen geen auto, missch vind je het leuk om te gaan liften? of ken jij iemand die een auto heeft?

groetjes!

Surf

Hoi,

Volgende week van 8 augustus tot 16 augustus ben ik nog vrij om een roadtrip te ondernemen in Frankrijk of Noord-Spanje. Ik heb eigen vervoer met slaping.

Ik doe wel voornamelijk aan kitesurfen. Geïnteresseerden mogen altijd een seintje geven.

Groetjes,

Fred

surf

Birdie en Fredje: Volgende week werk ik nog tem zaterdag. Dus ik kan ten vroegste zondag vertrekken..Jammer, maar misschien kunnen we later ook nog afspreken om in het weekend eens te gaan surfen ofzo.

@Fredje: ik heb reeds een paar uur kiteles gehad en kan al wat waterstarten. Kan jij misschien lesgeven ook, of is dat verboden zonder licensie ofzo??

surf

he Fredje,

ik zou ook van 8 tot 16 augustus weg kunnen. Heb jij plek om een surfboard van 2,30 meter lang te vervoeren? en wat is je mailadres? is wat makkelijker praten...

groetjes!

Hoi,

8 tot 16 augustus is prima. Een plank van 2m30 gaat wel wat moeilijk gaan, 'k denk dat hij er net zal inpassen, maar het zal wat oncomfortabel zijn tijdens de rit en tijdens het overnachten.

@Pieter, ik kan kiteles geven en zorgen dat je IKO gecertificeerd geraakt, maar je moet wel zelf materiaal ter beschikking hebben.

Groetjes!

Surfreisje 25/8 tem 16/9

Hey iedereen,

We zijn weer een jaar verder... Vorig jaar is het voor mij uiteindelijk een maand surfen geworden in Spanje, waarvan een groot deel in Berria (= AANRADER) en Zarautz.

Heeft iemand zin om deze zomer in de periode 25/8 tem 16/9 een surfreisje te maken in Frankrijk/Spanje? Roadtrip spreekt mij wel aan, maar evengoed kunnen we een appart huren (bv. [DLMURL="http://www.boardxhouse.com/bookings.php"]boardhouse van Boardx[/DLMURL] is nog vrij 25/8 tem 9/9).

Ik heb een kleine monovolume waarin zeker 3 man + bagage kan. Planken op het dak.

Tegenvoorstellen welkom natuurlijk.

Gtz

Johan

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan