surfvakantie zomer 2013

Status
Niet open voor verdere reacties.

johan82

Member
Hey iedereen,

Wie heeft er zin om deze zomer 2-3 weken te gaan surfen? Qua locatie had ik Spanje of Portugal willen voorstellen: goeie golven, lekker warm en ietsje goedkoper dan bv Frankrijk.
In mijn monovolume kan makkelijk 3 man + bagage (planken moeten dan wel op het dak).
We kunnen overnachten in de tent of eventueel iets kleins huren.

Tegenvoorstellen welkom, zolang er maar gesurft kan worden :)

Gtz

surf vakantie zomer 2013

@Flupke: golfsurfen, kitesurfen heb ik nog nooit gedaan. Op zich heb ik er niets op tegen dat elk zijn eigen ding doet in 't water. 't Is natuurlijk wel plezanter om samen in de line-up te liggen wachten dan alleen :) Hoe lang dacht jij te gaan?

2-3 weken, maar altijd beetje doorrijden tot einddoel bvb Porto.
Boek dat ik wil volgen is the kite and windsurfing guide/europe.
Ik ga voor het kitesurfen, dus liever vlak water dan golfjes maar ja binnenkort heb ik boek en dan weet ik al wat meer plekjes.

Bagage dat ik in gedachte had was mountainbike, kites,...

golfsurfen, ik heb het nog nooit gedaan, dus ik ken er niks van :-)

Galicië

Hej, week van 21 juli-.. wil ik graag afspreken om 1 à 3 dagen heel de dag te golfsurfen en 's avonds wat pils te drinken!
Laten we zeggen regio Bilbao / Santander. Ik zal al in die regio zijn.
Verder zoek ik steeds mensen die, net als ik, gepassionneerd zijn door wintersport en golfsurfen.
Zij die het ook zien als 'the' way of life, mail me op [email protected] om kennis te maken.
Greetings!

wind/kitesurfen

Hallo allen,

heb ev wel interesse,
heb vroeger veel gewindsurfd, ook catamaran zeilen gedaan
golfsurfen, eens geprobeerd maar niet echt mijn ding en niet makkelijk
maar kite surfen wil ik eventueel wel eens proberen, flupke

Ben M, Leuven, sportief en 43 jaar, maar jong van geest natuurlijk
Tot mails, Reissmurf

Wie heeft er zin om deze zomer 2-3 weken te gaan surfen? Qua locatie had ik Spanje of Portugal willen voorstellen: goeie golven, lekker warm en ietsje goedkoper dan bv Frankrijk.
In mijn monovolume kan makkelijk 3 man + bagage (planken moeten dan wel op het dak).
We kunnen overnachten in de tent of eventueel iets kleins huren.

Tegenvoorstellen welkom, zolang er maar gesurft kan worden :)

Gtz[/QUOTE]

Kitesurfen

Hoi,

Halfweg augustus ga ik op kitesurfvakantie, ergens in Europa. De vakantie zal niet beperkt worden tot kitesurfen, maar we gaan ook andere dingen doen. Wie zin heeft mag altijd mee.

Groetjes,

Fred

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan